Ik zou graag een aantal velden laten invullen bij het versturen van een mobiel formulier.
Op het mobiel formulier laat ik een email adres invullen en zou dan graag tijdens de flow als actie een aantal velden zoals afdeling, verantwoordelijke, … automatisch laten invullen met waarden vanuit een externe bron op basis van het email adres van de melder op het mobiel formulier.
Gezien ik op een mobiel formulier geen externe bronnen kan ophalen kan ik deze velden niet tijdens het invullen laten aanvullen. Vandaar de vraag of ik het achteraf kan doen zonder manuele tussenkomst van de coördinator. Ik wil niet dat een coördinator zich moet bezig houden met, voor alle meldingen, deze gegevens te gaan ophalen en opslaan. Zeker als achterliggend de gegevens bekend zijn.
Kan dit op één of andere manier?
Het moet een mobiel formulier zijn omdat we medewerkers willen toelaten van thuis uit, een melding te doen zonder MFA te moeten gebruiken. MFA valt voor sommige gebruikers lastig, zeker als je meer dan 6 maanden geen melding hebt gedaan en dan je MFA vervallen is.
Mvg
Gunther