Verbetermeldingen in FLOW

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge +1

Wij willen gaan starten met het monitoren van verbetermeldingen in FLOW (iTask). Er zijn echter nog wat open eindjes wat betreft de inrichting. Zou iemand met mij ervaringen willen delen hierover?

  • Wie (welke functionaris) is de coördinator van de verbetermelding? Ligt dit bij de adviseur kwaliteit of zijn er verbetercoördinatoren op de afdeling? En wat zijn de voor- en nadelen hiervan?
  • Wat is de tijdsinvestering voor een coördinator? 
  • Hoeveel verbetermeldingen komen er binnen? 

Ben heel benieuwd! Alvast dank!


1 reactie

Hallo @evalaan,

Heb je zelf al een idee van je wensen? Wil je bijv. alle verbetersuggesties opnemen of enkel verbetermaatregelen die ook echt uitgevoerd worden monitoren? 

Mijn ervaring is dat het monitoren vaak gebeurt op verbetermaatregelen waarvan van tevoren (buiten een systeem) bepaalt is dat zij ook uitgevoerd worden. Degene die verantwoordelijk is voor de uitvoering is dan ook verantwoordelijk voor het bijhouden van de stand van zaken en dus in Zenya. 

Wellicht kan deze webinar je inspiratie geven en uiteraard ben ook ik benieuwd naar ervaringen van anderen!

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring