In een meldformulier zou ik velden - die gekoppeld zijn aan een kaartenbak en op de achtergrond vanuit de Workflow ingevuld worden - willen verbergen voor de melder (rijen verbergen) gezien deze niet door de melder ingevuld dienen te worden en vanuit kaartenbak de waarden pas ingevuld worden na verzending van concept (via statusovergang).
Wel zou ik deze velden zichtbaar zien op het meldformulier nadat het concept verzonden is, dus bij het lezen van het meldformulier.
Aangemaakt veld - wordt via workflow gevuld vanuit kaartenbak na verzending concept
.
Veld is verborgen op het meldformulier - verborgen rijVerzonden melding inzien - hier zou ik graag de ingevulde waarde wel kunnen lezen
Mijn vraag is of dit mogelijk is?
Zie ik ergens iets over het hoofd?
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
Hoi @Els Lowette,
Misschien zou je kunnen werken met een voorwaardelijke sectie. Deze baseer je dan op een verborgen veld dat je ook bij de statusovergang laat vullen. In deze voorwaardelijke sectie plaats je de velden die je pas na versturen wilt laten zien. Op het meldformulier zorg je dat niet aan de voorwaarde is voldaan. Bij de statusovergang laat je de veldwaarde vullen waardoor wel aan de voorwaarde wordt voldaan.
Misschien zou je kunnen werken met een voorwaardelijke sectie. Deze baseer je dan op een verborgen veld dat je ook bij de statusovergang laat vullen. In deze voorwaardelijke sectie plaats je de velden die je pas na versturen wilt laten zien. Op het meldformulier zorg je dat niet aan de voorwaarde is voldaan. Bij de statusovergang laat je de veldwaarde vullen waardoor wel aan de voorwaarde wordt voldaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.