Beantwoord

Verborgen velden meldformulier zichtbaar na versturen melding

  • 8 March 2022
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

In een meldformulier zou ik velden - die gekoppeld zijn aan een kaartenbak en op de achtergrond vanuit de Workflow ingevuld worden -  willen verbergen voor de melder (rijen verbergen) gezien deze niet door de melder ingevuld dienen te worden en vanuit kaartenbak de waarden pas ingevuld worden na verzending van concept (via statusovergang).

Wel zou ik deze velden zichtbaar zien op het meldformulier nadat het concept verzonden is, dus bij het lezen van het meldformulier.

Aangemaakt veld - wordt via workflow gevuld vanuit kaartenbak na verzending concept

Veld is verborgen op het meldformulier - verborgen rij
Verzonden melding inzien - hier zou ik graag de ingevulde waarde wel kunnen lezen

Mijn vraag is of dit mogelijk is?

Zie ik ergens iets over het hoofd?

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 8 March 2022, 10:51

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Els Lowette,

Misschien zou je kunnen werken met een voorwaardelijke sectie. Deze baseer je dan op een verborgen veld dat je ook bij de statusovergang laat vullen. In deze voorwaardelijke sectie plaats je de velden die je pas na versturen wilt laten zien. Op het meldformulier zorg je dat niet aan de voorwaarde is voldaan. Bij de statusovergang laat je de veldwaarde vullen waardoor wel aan de voorwaarde wordt voldaan.

Reputatie 5
Badge +6

@Inge Kuijpers 

Hartelijk dank Inge, het werkt perfect op deze wijze!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring