Skip to main content

Binnen onze organisatie hebben we recentelijk de organisatie eenheden aangepast, waarbij er nieuwe afdelingen zijn aangemaakt en een aantal afdelingen zijn komen te vervallen. De vervallen afdelingen zijn onder de eenheid 'vervallen' geplaatst en hier zijn de meldrechten weggehaald. De coördinator rechten zijn nog wel blijven staan, zodat meldingen op deze vervallen afdelingen nog afgehandeld kunnen worden.

Nu blijkt dat wanneer een coördinator een nieuwe melding in wil leggen, dat deze nog steeds de vervallen afdeling terug ziet in het veld 'organisatie-eenheid', maar melden hierop is niet meer mogelijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de vervallen afdeling ook niet meer zichtbaar is voor de coördinator van die vervallen afdeling in het veld 'organisatie-eenheid' bij het maken van een nieuwe incident melding?

Hoi @Corine Teeuwisse,

Een coördinator heeft ook altijd het recht om te melden, vandaar dat deze rol de vervallen afdelingen nog ziet. Misschien kun je de naam van deze afdelingen wijzigen en er bijvoorbeeld ‘VERVALLEN’ voor zetten zodat duidelijk is dat je deze niet meer moet kiezen?


Reageer