Beantwoord

Verzonden mails lijken niet terecht verzonden

  • 23 October 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Wij maken gebruik van een proces waarbij we in een bepaalde faseovergang mails versturen.

Hier zitten voorwaarden aan vast die beiden van toepassing moeten zijn (‘en’).

Recentelijk worden er meer mails verstuurd. Het lijkt er op dat de ‘en’ als ‘of’ gezien wordt.

Als ik het scherm instelling open, zie ik ook een ‘or’ in die regel staan. Als ik de regel dan open wordt het een ‘en’. In het bijgevoegde plaatje zie van beiden een voorbeeld.

Gaat hier iets mis, of lijkt het zo maar is het niet zo?

Vraag is dan wel hoe het kan dat nu zoveel mails verstuurd worden?

icon

Antwoord op het topic e.franssen 26 October 2023, 08:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Wij hadden hier recentelijk ook problemen mee. Bij een bepaalde statusovergang waren de ‘EN’ voorwaarden opeens veranderd in ‘OF’, waardoor die statusovergang niet meer goed verliep.  

Het ging dan specifiek over de nieuwe functionaliteit die bij Zenya 7.0 was toegevoegd, dat je nu de geavanceerde modus kan gebruiken bij ‘Acties bij deze statusovergang’ in FLOW. Ons vermoeden is dat dit bij de meest recente update (7.0.0 update 7) gebeurt is, ik heb hierna de voorwaarden weer aangepast en sindsdien lijkt de statusovergang weer goed te gaan. 

Reputatie 4
Badge +4

Hi Harold,

Wanneer je bij een actie een wijziging maakte werden de voorwaarden voor het uitvoeren van de actie aangepast van EN voorwaarden naar OF voorwaarden, dat kwam door bug 66692, deze is opgelost in 7.0.0 update 7.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring