Beantwoord

Voorkeurscoördinator van een melding veranderen in bulk

  • 2 August 2023
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Binnen de organisatie zijn de managers 1e voorkeurscoördinator. Nu is er een wisseling van manager geweest, waardoor ook de voorkeurscoördinator is gewisseld. 

Het aanpassen van de 1e voorkeurscoördinator is geen probleem en gebeurd. Alleen is het nu zo dat alle meldingen die van voor deze wisseling zijn gekomen nog op de oude manager staan. Ik kan dit handmatig overzetten, maar ik vroeg mij af of je dit automatisch kan?

De oude manager is niet uit dienst, dus volledig overzetten kan niet, want dan verdwijnen alle meldingen bij diegene. 

icon

Antwoord op het topic e.franssen 3 August 2023, 12:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @lindagoverde,

Het is mogelijk om de eigenaar van de melding in bulk te wijzigen:

Maak een filter aan voor dit specifieke meldingstypen.
Voeg de kolom Organisatie-eenheden toe.
Filter op deze kolom door het juiste OE te selecteren.
Filter op de status, zodat er geen eind status in de lijst komt.
Selecteer de meldingen, klik op "Toewijzen aan”
Kies de correcte OE.
Selecteer de optie: Toewijzen aan de voorkeurscoordinator: (daar zal de nieuwe manager staan)
Klik op OK, zodat de openstaande meldingen worden toegewezen aan de nieuwe voorkeurscoordinator.
 

 

Badge

Bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg. 

 

Ik vroeg mij af of dit alleen in de administrator kant kan of dat dit ook mogelijk is in de rol van applicatiebeheerder. Bij die laatste kan ik dit niet doen, maar dit ligt misschien aan onze instellingen.

Hoi @lindagoverde,

Je hebt coördinatorrechten nodig voor de meldingen die je wilt omzetten. Wanneer de knop om toe te wijzen (boven de lijst) grijs is, kun je met je muis over de knop bewegen. De reden waarom je de knop niet kunt gebruiken, wordt dan getoond in een tooltip.

Reputatie 1
Badge +3

Super, de beste productiviteitstip die ik in afgelopen jaren heb ontdekt. Dit gaat mij echt heel veel uren werk schelen.

Ik zie dat je per bulk toewijzing wel met filter de OE moet selecteren voordat je kunt wijzen. Wanneer je alleen de meldingen van OE selecteert en dan kun je niet toewijzen aan 1e voorkeurscoördinator. En wanneer je nieuwe eigenaar selecteert dan gebeurt er niets. Ook niet met een admin account. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring