Skip to main content

In ons overzicht zien we dat er een paar nummers ontbreken. Het kan zijn dat die nog in draft bij iemand staan, maar hoe kan ik dat zien?

M.a.w. kan ik zien bij welke gebruiker er welke melding ligt?

Kan ik ook een log inzien van de meldingen die uit het systeem zijn gehaald (bv doordat deze zijn gebruikt met testen van een flow). 

Hallo @R. Overes 

In het activiteitenlog kan je de missende nummers opzoeken. Zo heb ik bij ons een openstaand conceptmelding gevonden incl. de gebruiker.

 

Mocht je toegang hebben tot de Zenya database van jullie omgeving dan is het met PowerBI heel eenvoudig om concepten te identificeren.

Naar mijn weten is er geen andere mogelijkheid om een lijst van conceptmeldingen te genereren, maar dat weet ik dus niet zeker.


@Kees van Roijen heel erg bedankt, deze had ik nog niet ontdekt. Inderdaad wel iets terug kunnen vinden waar we naar op zoek waren. Nog niet alles, maar dit heeft zeker geholpen en geeft nieuwe mogelijkheden. Dank


Beste @R. Overes ,

Je kunt niet filteren of een rapport maken op status Concept, omdat concept meldingen nog niet openbaar zijn.
Dit is te vergelijken met een concept e-mail, zolang de e-mail nog niet is verzonden, weet de ontvanger nog niet van het bestaan hiervan.

Je kunt wel een rapport maken waarbij je een filter instelt: veld ‘Status’ is ‘Gesloten’ (eindstatus, niet gearchiveerd), of veld ‘Status’ is ‘Gearchiveerd’. Hiermee zou je meldingen kunnen opzoeken die gebruikt zijn bij een test.
Meldingen die verwijderd zijn middels: Applicatiebeheer> Meldingen: Meldingen opruimen gaan definitief verloren. Alleen de activiteiten in het activiteitenlog blijven bewaard.


Zie ook:
 

 


Reageer