Voor de geselecteerde kolommen van het meldingenoverzicht kan je niet kiezen voor coördinator maar moet je voor eigenaar kiezen. Terwijl in het meldingsformulier en in de workflow het woord eigenaar niet voorkomt maar alleen coördinator. Dit schept verwarring waarom is dit niet eenduidig?
Beantwoord
Waarom wordt eigenaar / coördinator niet eenduidig gebruikt?
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
Hoi Lucia,
- Met het toewijzen van een melding aan iemand wordt deze inderdaad de eigenaar.
- De eigenaar is dus dezelfde persoon als degene aan wie de melding is toegewezen. Je ziet de eigenaar bij de details van een melding op tabblad Acties en voortgang bij de ‘betrokken personen'. Ook kun je in de lijst met meldingen een kolom ‘Eigenaar’ toevoegen.
- Je dient altijd coördinatorrechten te hebben. Een melder kan dus bijvoorbeeld alleen eigenaar worden als die melder ook coördinatorrechten heeft. Uitzondering is de ‘manager van de melder'. Vanaf versie 6.3 kun je een melding toewijzen aan de manager van de melder zonder dat deze coördinatorrechten heeft.
- Melding toegewezen: je bent eigenaar van de melding. Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van deze melding.
Actiepunt toegewezen: er wordt bij de melding een concrete actie van je gevraagd, je dient die actie af te handelen.
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

