Beantwoord

Wat betekent "na het opsturen van het formulier wordt het volgende bericht getoond"?

  • 4 February 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Badge +3

Bij het aanmaken van een actieformulier in Flow kan je bij de eigenschappen kiezen voor “Bij het opsturen van het formulier wordt het volgende bericht getoond.”

Als je dit veld wil gebruiken waar wordt dat bericht dan getoond?

icon

Antwoord op het topic e.franssen 4 February 2022, 14:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Sigrid.

Je kunt bij de eigenschappen van het formulier aangeven dat je een bericht wilt tonen na het verzenden van het formulier, de tekst kun je daar dan invullen.

Wanneer een actienemer het formulier verzendt, verschijnt er een pagina met dit bericht.

Badge +3

Zijn er concrete voorbeelden wanneer je dit zou willen gebruiken.

Reputatie 5
Badge +8

We hebben dit  in gebruik bij b.v. de route verdenking huiselijk geweld. Daar staat afhankelijk van de keuzes welke vervolgstappen je kunt nemen. (voor ouderen / zwangeren, kinderen, direct gevaar etc)

Daar worden afhankelijk van de keuzes telefoonnummers en formulieren gelinkt voor verdere instructie waar nodig.

Alternatief kan je natuurlijk dingen over normtijden daar neer zetten, iets als “de coördinator van de afdeling neemt binnen 4 werkdagen contact op over de melding” of iets vergelijkbaars.

Enkel en alleen een “Bedankt!” bericht doen wij niet meer, mensen vullen dit soort dingen vaak even tussen werkzaamheden door in, ze hebben het vaak graag zo kort mogelijk.

Reputatie 6
Badge +7

Zijn er concrete voorbeelden wanneer je dit zou willen gebruiken.

Wij gebruiken ook om mensen nog even extra te informeren.

Bij het meldtype over verbeteren staat er bijvoorbeeld “Het verbetervoorstel wordt ingediend bij de coördinator van verbetervoorstellen op de afdeling. Hij/zij zal het voorstel beoordelen.” en bij het melden van calamiteiten in de patiëntenzorg “De melding zal de eerst volgende dinsdag besproken worden in de commissie zorgcalamiteiten. De commissie brengt allereerst een advies uit naar de Raad van Bestuur omtrent het wel/niet melden van deze mogelijke calamiteit bij de IGJ. Je wordt op de hoogte gesteld van het uiteindelijke besluit van de Raad van Bestuur.  
Mocht u naar aanleiding van deze melding nog vragen hebben dan kunt u die mailen naar postbus: XXXX Of contact opnemen met de coördinator zorgcalamiteiten: telnr. XXXXX
” 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring