Soms blijven meldingen onbedoeld lang openstaan, waardoor behandeling daarvan mosterd na de maaltijd is. Wat gebeurt er met die meldingen als zij zouden worden afgewezen?
Hallo
Dit ligt helemaal aan de inrichting van de workflow. Met andere woorden, je hebt zelf de totale controle over wat er gebeurt met een melding wanneer het te lang open staat en/of wanneer een melding wordt afgewezen. Maar dit moet wel eerst ingericht zijn door de applicatiebeheerder.
Welk doel wil je precies bereiken, waarschijnlijk heb ik dan wel handige tips die je mee kunt nemen als er een wens is voor het aanpassen van de inrichting.
Kees
Dag Kees,
Jouw antwoord zie ik nu pas. Ik moet mijn meldingen aanpassen denk ik. Bedankt!
De afgewezen meldingen worden nu, in de workflow gearchiveerd. Daar krijg ik dan als nog een melding van: “melding kon niet toegewezen worden” of zoiets. Dan vermoed ik dat afgewezen melding terug te vinden is in de op te ruimen meldingen. Klopt dat?

hartelijke groet, Sanne Poort
Hallo Sanne,
op basis van jouw omschrijving “melding kon niet toegewezen worden” kan je niet zeggen dat het dan automatisch naar de Gearchiveerd status gaat.
Die (fout)melding betekent dat de melding niet toegewezen kon worden aan de gewenste coördinator op basis van de ingestelde voorwaarden.
De oorzaak hiervan ligt meestal aan rechten die niet zijn ingevuld met mensen bij een organisatie-eenheid of dat gebruikers niet meer in dienst zijn.
Om de oorzaak te vinden stel ik voor om eerst te zoeken in de statusovergang van “Concept” naar “Verzonden”.
Groet,
Kees
Dank je wel Kees!
Dat vermoedde ik al.
De rechten staan goed ingesteld, maar ik stuur deze route van afwijzing buiten de rechthebbende om. Op die manier hebben zij hier geen omkijken meer naar. Ik hoopte dat een en ander automatisch zou verlopen, maar daar zit die foutmelding dus nog tussen. Ik ga mij beraden op een nieuwe list .
Fijn dat je zo snel reageerde, intussen staan mijn meldingen weer goed gelukkig.
Groet, Sanne
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.