Beantwoord

Wat is de meest elegante manier voor Overige betrokkenen om met elkaar te communiceren?

  • 22 January 2023
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6
  • Ervaren Allesweter
  • 105 reacties

In ons Meldtype Meldingsteam (in ontwikkeling) bepaalt de coördinator vanuit Overige betrokkenen wie er inzage krijgen in de melding. Deze personen maken vanaf dat moment onderdeel uit van het Meldingsteam. In ons oude systeem hadden zij onderling een berichtenfunctie binnen een beschermde omgeving, zodat zij met elkaar konden communiceren. Is er binnen Infoland een vergelijkbare manier waarop de leden elkaar op de hoogte kunnen brengen, zonder dat er privacygevoelige informatie over en weer gestuurd wordt via de email? Alvast veel dank!

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 13 February 2023, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @lsnoei,

Binnen Zenya is er geen chat functie of iets dergelijks zodat gebruikers makkelijk met elkaar contact kunnen hebben.

Je zou hier een idee voor kunnen posten.

Reputatie 1
Badge +6

@Cindy Segers dank Cindy. Misschien kan ik het via Notities inregelen? Bij mijn abonnementen kan ik aanzetten dat er een signaal komt als iemand iets toevoegt bij Extra info. Gaat dit signaal alleen naar de eigenaar van de melding? Want als ik kan instellen dat zo'n signaal standaard naar Alle betrokkenen gaat, dan ben ik er eigenlijk ook.

Hoi Lucia,

Die notificatie gaat alleen naar de eigenaar van de melding, dat is dan helaas geen workaround.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring