Als coördinator kun je een actiepunt uitzetten maar je kunt via het tabblad extra info ook een email sturen. Wat heeft de voorkeur? Wanneer kies je voor het een en wanneer voor het ander?
Groet Diana
Als coördinator kun je een actiepunt uitzetten maar je kunt via het tabblad extra info ook een email sturen. Wat heeft de voorkeur? Wanneer kies je voor het een en wanneer voor het ander?
Groet Diana
Antwoord op het topic Silvia van Gils
Een actiepunt is volledig ‘binnen het systeem’. Een medewerker kan een notificatie krijgen via e-mail (afhankelijk van instellingen) en krijgt een taak. Bij een actiepunt kun je een deadline aangeven waar de medewerker automatisch een reminder van krijgt. De actie en reactie worden gelogd en kun je terug vinden onder het tabblad acties en voortgang.
Een e-mail is deels buiten het systeem. Je kunt namelijk wel een mail verzenden maar als de medewerker daarop reageert ontvang je deze in je persoonlijke mailbox. Niet in het systeem. Nadelen die wij daarbij ervaren zijn:
Wij werken dus alleen met actiepunten of actiepunt formulieren en ontmoedigen het gebruik van de functie ‘e-mail’ actief.
Maar ongetwijfeld zijn er organisaties die andere keuzes maken.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.