Beantwoord

Weergave keuzelijst in Flow bij meldingstypen

  • 17 March 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

 

Sinds vorige week zijn wij over naar Zenya 6.3 (on-premise). Sinds de overgang hebben wij van gebruikers feedback gekregen op de weergave van keuze velden. Bijvoorbeeld in het meldformulier moeten zij kiezen waar de melding mee te maken heeft  (aard incident). Bij eerdere versies zag je dan direct de hoofdcategorie/keuze optie.

 

In de nieuwe lay-out komt een leeg veld waarbij als men het openklikt 

Vervolgens krijg de gebruiker een lijst met alleen lichtgrijze items waarvan we terughoren dat het moeilijk te lezen is en niet duidelijk is dat je dit nog moet openklikken. 

 

We hebben gekeken of we dit met instellingen anders kunnen tonen, maar hebben geen opties gevonden. Herkennen anderen dit of hoe hebben anderen dit opgelost?

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 20 March 2023, 14:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Herkennen ja oplossing nee dus ik lees graag met je mee.

Hoe staan wij ervoor:

Wij zitten in de productie on-premise op 6.2.3

En in de test omgeving op Saas (midden in de migratie) 6.4.0.3

 

Tijdens het testen zijn wij hier ook tegenaan gelopen.

Medewerkers die een testmelding inlegden stelde diezelfde vraag. Waar is de onderverdeling? Niet wetende dat ze op het zwarte driehoekje moeten klikken en dat ze dan pas de onderverdeling zien (want in het veld aangegeven “Alleen items zonder onderverdeling mogen worden gekozen”)

Ben ook benieuwd naar anderen of ze dit ook zo ervaren en of ze idd de oplossing hebben. 

 

Hoi,

Komt jullie vraag overeen met dit idee?
 

 

Reputatie 3
Badge +6

Hi Inge, 

Ik denk wel dat dit overeenkomt met wat wij bedoelen.

groeten Mariska

Reputatie 3
Badge +6

@Inge Kuijpers Jazeker. Ik heb mijn stem erbij gezet. Dank voor je terugkoppeling.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring