Skip to main content
Wij zijn aan het inventariseren hoe wij de klachten module kunnen inrichten. Graag komen wij in contact met ziekenhuizen die dit al hebben ingericht.

Tips zijn welkom!
@Andre , zetten jullie niet iTask in voor het melden van klachten? 🙂
@Marja Engel, wij gebruiken iTask voor de registratie van klachten. Momenteel zijn we bezig met een verbeterslag om het systeem nog beter te laten aansluiten bij het proces van de klachtenfunctionarissen.



Mail mij even op asmeets@viecuri.nl dan kan ik je uitgebreider van informatie voorzien.
@Marja Engel , wij als Treant zorggroep werken ook met een klachten registratie in iTask. Stuur een mail met de vraag dan stuur ik deze naar je toe. j.poppema@treant.nl
@Marja Engel

Ook onze klachtenfunctionarissen maken gebruik van iTask voor de klachtenregistratie.

Indien nodig, kun je contact met me opnemen voor meer informatie.
Ook wij in het ETZ maken gerbuik van iTask voor de klachtenregistratie en hopelijk op kort termijn ook voor het gedeelte klachten onderzoeks commissie. Laat maar weten als je info nodig hebt. Wij vinden het erg fijn werken en alle documentetatie etc registren we ook in de melding. We maken vollop gebruik van extra info incl sjablonen voor registratie van bv tel contact berichten en notities

Info nodig mail gerust g.strous@etz.nl
Ook hier een uitgebreide klachtenregistratie. Momenteel ook bezig met een finetuning om het digitale proces nog beter te laten aansluiten bij het proces in de praktijk en andersom.

Mail: j.vangassel@mmc.nl
Mooi om te zien dat er zoveel community leden zijn die hun ervaring willen delen!

@Marja Engel , hopelijk wordt je op deze manier op weg geholpen.
@Marja Engel

Beste Marja,

Binnen Gelre ziekenhuizen hebben wij het klachtenproces ook in iTask ingericht.

Tevens hebben we een mobiel meldingsformulier waarmee patiënten zelf hun klachten kunnen insturen. Mocht je meer willen weten mail me dan even: e.balduk@gelre.nl

Reageer