Vraag

Welke organisatie heeft 'Meldingen' (iTask) ingericht t.b.v. kwaliteitsregistraties in de (ziekenhuis)apotheek?

  • 14 November 2018
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

Welke organisatie heeft 'Meldingen' (iTask) ingericht om kwaliteitsregistraties uit te voeren in de (ziekenhuis)apotheek? Het gaat om registraties als: incidentmeldingen, melden en volgen van afwijkingen en verbeteractie’s, auditresultaten en –opvolging , Meldingen mbt CAPA’s en Change, enz. Het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop komt graag in contact met organisaties die een dergelijk systeem draaiend hebben en die ons kunnen en willen laten zien hoe dit is gedaan.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hallo Annet

Wij hebben dat binnen de apotheek MMC ingeregeld.
  • OOS
  • Audit
  • Change control
  • Deviatie controle
  • Klachten
Voor informatie of het plannen van een bezoek kan je contact opnemen met Monique Houben, kwaliteitsfunctionaris apotheek, m.houben@mmc.nl
Hoi Jeske, dank je wel! Onze kwaliteitsfunctionaris zal contact gaan opnemen.
Badge

Beste Annet,

 

Momenteel ben ik ook zoekende naar manieren om iTask te gebruiken voor audits, en eventueel ook voor klachten. Ik ben benieuwd hoe jullie dit inmiddels hebben ingeregeld?

Met vriendelijke groet,

 

Mara

Reputatie 5
Badge +6

De ziekenhuisapotheek bij ons in het Albert Schweitzer ziekenhuis maakt gebruik van een aantal ziekenhuisbrede meldformulieren.
Het betreft meldtypes voor incidentmeldingen, verbetermeldingen en klachten. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van vragenlijsten voor audits.

Stuur voor meer informatie even een privé bericht.

Met vriendelijke groet, 

Arjo Kuiper

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Annet

Wij hebben dat binnen de apotheek MMC ingeregeld.

  • OOS
  • Audit
  • Change control
  • Deviatie controle
  • Klachten

Voor informatie of het plannen van een bezoek kan je contact opnemen met Monique Houben, kwaliteitsfunctionaris apotheek, m.houben@mmc.nl

Hallo Jeske, 

Op verzoek van de kwaliteitsfunctionaris ga ik een meldtype inrichten voor het digitaliseren van deviaties. Gebruiken jullie hier al een meldtype voor? En zo ja, wil je dat delen?

Het is altijd makkelijker een goed voorbeeld gebruiken, dan zelf iets nieuws te verzinnen :wink:  

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet, 

Arjo Kuiper

 

 

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Arjo

Ik heb je een mailtje gestuurd :grinning:

 

Gr. Jeske

Reputatie 5
Badge +6

Dankjewel voor de snelle reactie! :relaxed:  

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring