Skip to main content
Binnen het LUMC leeft de wens voor een klachtenformulier voor patiënten/bezoekers dat we via een mobiel formulier op onze website ter beschikking willen stellen. De afhandeling zal binnen de workflow van iTask, plaatsvinden bij ons patiëntenservicebureau, een afdeling, klachtenfunctionaris of een ambtelijk functionaris.



Onder het mom van ' beter goed gejat dan slecht verzonnen'; zijn er andere ziekenhuizen die al iets in de lucht hebben en bereid zijn uit te wisselen?

Hoi @Cécile Stappers,

Wij maken geen gebruik van de SAAS oplossing, maar hebben iProva on-premise draaien. Volgens mij is het net als bij de webshare zo dat alleen dit specifieke stukje in de cloud draait, maar daar zou infoland je vast meer over kunnen vertellen. 


hoi @Melinda ...nog even een vraag. Werkt jullie iProva in de 'cloud'?


Hoi @Cécile Stappers

Dit is een klachtenformulier specifiek voor patiënten. 

Groeten, Melinda


@Melinda Is iProva binnen het Antoni van Leeuwenhoek in de ‘Cloud'?

Is het een klachtenformulier algemeen of specifiek voor patiënten of huisartsen/verloskundigen?

Hoor het graag.

 

Groet

Cécile


Beste @Ron la Lau

Bij Antoni van Leeuwenhoek hebben wij sinds begin dit jaar de klachtenworkflow in iProva staan, hierbij hebben we direct het klachtenformulier middels mobiel melden aangeboden op onze website. 

65% van de meldingen tot nu toe worden via het mobiele formulier gemeld. 

 

Bij vragen horen wij het graag!

 

Vriendelijke groeten, 

Melinda Heerschop en @Patricia Keijer


Beste @Ron la Lau, Gelre ziekenhuizen heeft sinds ruim 3 jaar een mobiel klachtenformulier op de website staan. Op dit moment wordt 26% van alle klachten via dit mobiele formulier gemeld. Dit percentage stijgt nog ieder jaar.

 

vriendelijke Groet,

Erik Balduk 

  


Beste Berber,

 

Dank voor de tip, ik ga gelijk even kijken.

 

groet,

 

Ron


beste @Ron la Lau, wij hebben sinds een aantal weken een mobiel formulier op onze website staan waar patiënten hun tevredenheid/ hun waardering kwijt kunnen. Geen uitgebreid klachtenformulier, maar wel een korte vragenlijst over de ervaring in het ziekenhuis.

Voor ons is het nu afwachten of patiënten ook daadwerkelijk een digitaal formulier in gaan vullen.

 

groeten Berber


Beste Cecile,

 

Nee, helaas. Er komen wat proceswijzigingen aan, daarna kunnen wij verder.

 

groet,

 

Ron


Beste Ron,

Is dit inmiddels in werking ?

 

Groet,

Cécile


Reageer