Onder het mom van ' beter goed gejat dan slecht verzonnen'; zijn er andere ziekenhuizen die al iets in de lucht hebben en bereid zijn uit te wisselen?
Beste
vriendelijke Groet,
Erik Balduk
Beste Cecile,
Nee, helaas. Er komen wat proceswijzigingen aan, daarna kunnen wij verder.
groet,
Ron
beste
Voor ons is het nu afwachten of patiënten ook daadwerkelijk een digitaal formulier in gaan vullen.
groeten Berber
Beste Ron,
Is dit inmiddels in werking ?
Groet,
Cécile
Beste Berber,
Dank voor de tip, ik ga gelijk even kijken.
groet,
Ron
Beste
Bij Antoni van Leeuwenhoek hebben wij sinds begin dit jaar de klachtenworkflow in iProva staan, hierbij hebben we direct het klachtenformulier middels mobiel melden aangeboden op onze website.
65% van de meldingen tot nu toe worden via het mobiele formulier gemeld.
Bij vragen horen wij het graag!
Vriendelijke groeten,
Melinda Heerschop en
Is het een klachtenformulier algemeen of specifiek voor patiënten of huisartsen/verloskundigen?
Hoor het graag.
Groet
Cécile
Hoi
Dit is een klachtenformulier specifiek voor patiënten.
Groeten, Melinda
hoi
Hoi
Wij maken geen gebruik van de SAAS oplossing, maar hebben iProva on-premise draaien. Volgens mij is het net als bij de webshare zo dat alleen dit specifieke stukje in de cloud draait, maar daar zou infoland je vast meer over kunnen vertellen.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.