Skip to main content

Binnen ASVZ (gehandicaptenzorg organisatie) is er de wens om cliënten de mogelijkheid te bieden om, net als medewerkers, incidenten te melden. Het idee is dat cliënten via een mobiel formulier een melding in kunnen dienen.

Wij zijn benieuwd of andere (zorg)organisaties hier bekend mee zijn. En zo ja, op welke manier dit in Zenya is ingericht.

Fijn als jullie je ervaringen willen delen!

 

Beste @Lianne Bijl,

Wij hebben de klachten via een mobiel meldformulier ingericht met een hyperlink naar het formulier op onze website. De patiënt/ familie vult het klachtenformulier in waarna onze klachtenfunctionaris de klacht / melding als coördinator verder afhandelen. Deze flow kan je vergelijken met het melden van incidenten door cliënten. Mocht je interesse hebben om de flow te zien dan kan ik je de export sturen. 

Groet Diana 


Beste @Diana,

Bedankt voor je reactie. Fijn als je de export wilt delen!

Groet,

Lianne


Beste @Diana,

 

Ook ik ben erg benieuwd voor ons ziekenhuis. Zou je deze export ook met mij willen delen?

Heel veel dank alvast,

 

Marianne


@Marianne Dijkstra 

Zeker. Als je mij via een privébericht je mailadres geeft dan zal ik je de export sturen.

Groet Diana 


Reageer