Binnen ASVZ (gehandicaptenzorg organisatie) is er de wens om cliënten de mogelijkheid te bieden om, net als medewerkers, incidenten te melden. Het idee is dat cliënten via een mobiel formulier een melding in kunnen dienen.
Wij zijn benieuwd of andere (zorg)organisaties hier bekend mee zijn. En zo ja, op welke manier dit in Zenya is ingericht.
Fijn als jullie je ervaringen willen delen!
Antwoord op het topic Diana
Beste @Lianne Bijl,
Wij hebben de klachten via een mobiel meldformulier ingericht met een hyperlink naar het formulier op onze website. De patiënt/ familie vult het klachtenformulier in waarna onze klachtenfunctionaris de klacht / melding als coördinator verder afhandelen. Deze flow kan je vergelijken met het melden van incidenten door cliënten. Mocht je interesse hebben om de flow te zien dan kan ik je de export sturen.
Wij hebben de klachten via een mobiel meldformulier ingericht met een hyperlink naar het formulier op onze website. De patiënt/ familie vult het klachtenformulier in waarna onze klachtenfunctionaris de klacht / melding als coördinator verder afhandelen. Deze flow kan je vergelijken met het melden van incidenten door cliënten. Mocht je interesse hebben om de flow te zien dan kan ik je de export sturen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.