Wie wil zijn VIM formulier delen?

  • 17 November 2022
  • 10 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Wij zijn het Vim formulier aan het aanpassen. Wij stoeien met de categorie behandeling/verzorging. Ik ben op zoek naar voorbeelden.


10 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Hallo @Marja Engel,

 

wat wil je precies weten? enkel hoe de categorisering bij anderen is? Of wil je het hele formulier en gedachten erachter weten?

 

Reputatie 4
Badge +6

@annemari.eichholtz : Heb jij hier wellicht al een voorbeeld van?

Reputatie 4
Badge +6

@Marja Engel 

Wij hebben onderzoek en behandeling m.b.v. gebruikers aangepast op de test omgeving en gaan deze vanaf 1 januari in gebruik nemen. Ik kan je het testformulier evt mailen. 

Groet Diana 

Reputatie 3
Badge +6

@Marja Engel ook in het LUMC zijn wij bezig met de voorbereiding voor een verandering per 1 januari 2023. Ik zal in een bericht onze indeling voor ‘behandeling patiënt’ delen. 

Groeten Mariska

Reputatie 4
Badge +6

Hallo @Marja Engel,

Wij hebben een eigen categorie-indeling opgenomen in onze meldingsformulieren.
Dit geldt zowel voor onze PIM (Patiënten incidentmeldingen ziekenhuiszorg) als voor de MIC (Melding incident zorgcentra). Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent en welke indeling je bedoelt, maar als je die van ons wil weten, kan ik je deze wel toesturen.

Groetjes
Annemari

Badge +1

Wij gaan ons VIM formulier (incidenten) evalueren. Ik ben erg benieuwd hoe andere ziekenhuizen dit hebben ingericht.

Zijn er ziekenhuizen die hun formulier (meldingstype) willen delen?

Reputatie 4
Badge +6

@R. Brouwers,

Ja hoor wij willen zeker delen. Als me mij via een privébericht je mailadres doorgeeft dan kan ik je de export sturen.

Groet Diana 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Marja, Ik ben wel benieuwd tot welke indeling je ondertussen misschien gekomen bent. Onze indeling is door de jaren telkens aangevuld op basis van welke extra vragen er in bepaalde categorieën extra gesteld moesten worden. Daardoor gaat het een beetje alle kanten op. VMS thema's gebruiken we elders ook nog wel als indeling maar deze indeling is ook verre van compleet… Wil je eens een lijstje posten? 

Reputatie 5
Badge +8

Ik wil je ook wel een export van onze VIM sturen. Zeg maar waar ik hem heen moet sturen 😉

Badge

Goeiedag, 

Ook wij zijn bezig met een herindeling van het VIM-formulier. Ik ben ook benieuwd naar de indeling van categorieën VIM meldingen en of deze doorgetrokken zijn naar andere meldingstypen als Klachten, bijvoorbeeld. 

Ik heb al een aantal een persoonlijk berichtje gestuurd, maar mocht je je formulier willen delen, dan hoor ik het graag en stuur ik je een persoonlijk bericht met mijn gegevens. 

Groet,

Berber Selten

Antoni van Leeuwenhoek

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring