Vraag

Zenya Flow - Notitie actiepunt weergeven in coördinatorformuier

  • 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Graag een vraag m.b.t. actiepunten uitgezet door de coördinator via 

We willen bijkomende info opvragen en op basis hiervan de coördinator een verdere analyse laten doen.  Wanneer de coördinator het actiepunt heeft uitgezet (nieuwe actie toevoegen) en de actienemer het actiepunt heeft afgerond hoe kan je deze notitie dan best in beeld krijgen voor de coördinator?

 

 

VRAAG: Kan je een veld op het coördinatorformulier laten invullen met de inhoud van de notitie?

 

in dit veld op coördinatorformulier willen automatisch vullen met de tekst van de notitie van de actienemer van zodra deze het actiepunt heeft afgerond.  Kan dit ?  Zo ja, hoe ga je hiervoor te werk?

 

Of kan de coördinator enkel de notitie raadplegen door het actiepunt te openen onder het venster “Acties”?

Ik kijk uit naar tips & trics.

Alvast dank!

 


4 reacties

Reputatie 5

Op het coördinator formulier kunnen, net als op alle andere formulieren, enkel velden opgenomen worden. Je kunt dus geen informatie uit actiepunten opnemen. Ik zie zo 2 oplossingen:

  1. coördinator opent het actiepunt om de notitie te bekijken (dat is waarschijnlijk hoe jullie het nu doen)
  2. je maakt geen gewoon actiepunt, maar een actiepunt om een formulier in te vullen, met een speciaal ontworpen formulier voor verslag CAPA review opstellen. De velden die op dit formulier zijn opgenomen kun je namelijk wel in het coördinator formulier tonen. NB: dit werkt alleen als je dit CAPA review formulier slechts 1 keer hoeft in te vullen, anders worden de gegevens een tweede keer dat je het invult overschreven (en voor-ingevuld met de gegevens van de eerste keer).
Reputatie 5
Badge +6

@Job Kramer 

Dank voor uw reactie.

Dit is inderdaad zoals ik het nu ingesteld hebt.  We hebben al een formulier toegevoegd via actiepunt maar zouden graag ook met de mogelijkheid werken dat de coördinator via actiepunten snel extra informatie kan opvragen en makkelijk en vlot in te vullen door actienemer.  Hierdoor leek het ons voor or deze extra info opdracht te werken zonder formulier.  Het actiepunt invullen is dan zo gedaan.

Ik had alleen gehoopt dat je ook dit notitieveld op één of andere wijze makkelijk zichtbaar kon stellen op het coördinatorformulier en kon hiervoor zelf geen oplossing vinden, …

Zou dit een te realiseren wens kunnen zijn die we hiermee kunnen starten?

Reputatie 5

@Els Lowette ik verwacht niet dat we ooit zullen maken dat actiepunt notities rechtstreeks in het coördinator formulier opgenomen kunnen worden, omdat daar functioneel veel haken en ogen aan zitten. Ik kan me de wens wel voorstellen om bij het invullen van het coördinator formulier snel toegang tot de actiepunten van de melding te hebben om iets te kunnen opzoeken.

Reputatie 1
Badge +6

Wij liepen precies tegen ditzelfde probleem aan. Als je alles op een rijtje wilt zetten en de conclusies in het coördinatorformulier wilt zetten wil je alle gekregen input naast elkaar zien. Daarom hebben wij zelf op het coördinatorformulier een soort aantekeningenveld / werkveld gemaakt (vertrouwelijk zodat alleen de VIM coördinatoren het kunnen zien). Na openen en lezen van ieder actiepunt (of iedere mail die we ontvangen….) kopiëren we gelijk de reactie en vullen die in in dat werkveld op het coördinatorformulier. Het voelt heel stom om info te kopiëren, maar voor het overzicht en conclusies trekken is het heel handig om het bij elkaar te hebben.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring