Skip to main content

Beste, 

Sommige termen/velden/begrippen worden opeens benoemd en herleidbaarheid hier naartoe is niet te vinden/

Bijvoorbeeld:

Hier wordt het omschrijving genoemd. 

 

Klik je op wijzigen dan wordt het opeens toelichting:

 

En bij het ontvangen van de actiepunten krijg je verwarring omdat men denkt dat het de omschrijving is van de melding.

 

 

 

Zelfde geldt als eigenaar / coördinator. 

Onder betrokken personen zie je opeens eigenaar staan. Maar waar kan je dit instellen? Nu weten we dat dit de (voorkeurs)coördinator is.  

 

Kan dit recht getrokken worden (eenduidigheid)? Of ergens duidelijk gemaakt worden? 

 

Hoi @Khar-Cheong,

Om te beginnen met je laatste vraag: er is een verschil tussen ‘eigenaar’ en ‘(voorkeurs)coördinator', zie hiervoor:
 

Het probleem met de verschillende termen lijkt een bug, ik zet dit door naar onze servicedesk.


Voor het probleem met de verschillende termen hebben we bug 65602 geregistreerd.


Reageer