Vraag

Zichtbaarheid bij uitzetten actiepunt standaard op 'publiek' zetten

  • 13 January 2020
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Wanneer je bij een melding een nieuwe actie uitzet staat de zichtbaarheid standaard op privé. Dit kan niet standaard op publiek gezet worden. Wij zouden graag zien dat  de mogelijkheid zou bestaan dat dit standaard op publiek gezet kan worden. Nu wordt dit vaak vergeten met als gevolg dat een lezer/overige betrokkenen de actiepunten niet ziet en er wordt niet aangegeven dat er nog actiepunten openstaan voor de lezer/overige betrokkenen. (deze rollen hebben in onze organisatie mede een controlerende functie)

 


5 reacties

Beste Esther,

Je kunt de standaardwaarde aanpassen via Applicatiebeheer > Meldingen > Instellingen:

 

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen.

Ik heb hier een aanvullende vraag over.

De instellingen zoals hierboven staan bij ons op publiek, maar bij het versturen van een herinnering op een actiepunt staat deze nog standaard op privé. Kan dat ook aangepast en waar doe ik dat?

Alvast dank!

 

Hoi @Elke de Boer,

Voor een herinnering kun je dat niet instellen.

Badge +1

Beste Inge,

ik heb hier ook een vraag over.

Wat houdt publiek en privé nog precies in als je kijkt naar ons rechtenoverzicht

Als je als coördinator een actie uitzet naar een gebruiker en je zet deze op privé, voor wie is dit dan inzichtelijk? In de tabel te lezen zou je zeggen: melder, coördinator, actienemer, analist en lezer.
Wat betekent publiek dan? Dat de overige betrokkenen het ook kunnen zien?

Ik hoor het graag.
 

Met vriendelijke groet,

Iris van Leeuwen

Key-user VIM

Reinier de Graaf Gasthuis

 

Wat houdt publiek en privé nog precies in als je kijkt naar ons rechtenoverzicht

Als je als coördinator een actie uitzet naar een gebruiker en je zet deze op privé, voor wie is dit dan inzichtelijk?

 

Hoi @Iris van Leeuwen,

Privé betekent dat alleen de eigenaar van de melding en degene die het extra info heeft geplaatst het item mag zien.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring