Infoland Support – Hoe meld ik mijn probleem?

  • 5 June 2019
  • 0 reacties
  • 4849 Bekeken

Reputatie 7

Ben je op zoek naar support vanuit Infoland? We helpen je graag! 
In dit topic leggen we je uit hoe je zo snel en optimaal mogelijk geholpen kan worden. 


Stel je supportvraag op de community  

Heb je een vraag over de inrichting en het gebruik van de software? 
Dan raden wij je aan om gebruik te maken van de community:

Stap 1: Zoeken of je vraag al eens eerder is gesteld. 
Maak hierbij gebruik van de centrale zoekbalk. Voer daar simpelweg je vraag in en ontdek of je vraag al eens eerder is gesteld en mogelijk beantwoord.

Stap 2: Stel je vraag. 
Is je vraag niet eerder gesteld op de community? Start dan een topic en stel je vraag.
Andere community leden kunnen dan hun kennis met je delen en je vraag beantwoorden. Daarnaast is er een Infoland community team actief dat de community continu monitort en vragen beantwoordt. 

 
Neem contact op met de Infoland Servicedesk

Ben je Infoland Servicedesk contactpersoon en wil je een bug of storing melden? Of heb je een vraag, waarvan je denkt dat deze niet geschikt is voor op de community? Neem dan contact op met onze Servicedesk. Je kunt ons mailen en bellen of via mijn.infoland.nl een melding maken.

Hieronder vind je de contactgegevens van onze Servicedesk:

Email:
Nederland: servicedesk@infoland.nl
België: servicedesk@infoland.be

Telefoonnummer
Nederland: 040 848 5848
België: 03 203 02 91

Onze Servicedesk is beschikbaar op werkdagen van 8.00 uur - 18.00 uur
 

Log in op mijn.Infoland.nl

Ben je op zoek bent naar informatie over bugs én ben je servicedesk contactpersoon? Dan raden we je aan om in te loggen op mijn.Infoland.nl.  Hier vind je namelijk de status van jouw gemelde bugs. Bovendien vind je hier een overzicht van alle gemelde bugs en de volgorde waarin deze worden opgelost. Ook vind je hier een overzicht van jouw meldingen en kun je hier een nieuwe melding inleggen.
 

Lees hier meer over mijn.Infoland.nl

Twijfel je over waar je je vraag moet stellen? Geen zorgen! Stel ‘m op de plek waarvan jij denkt dat deze het beste past. Wij zorgen er uiteindelijk altijd voor dat de vraag op de juiste plek terecht komt.


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring