Kan ik andere community leden zoeken?

  • 26 July 2018
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Hoe kan ik andere leden zoeken?
Ik wilde kijken of collega's van een bepaalde instelling al lid waren en via privébericht contact met hun zoeken.

Ik heb onder het menu gekeken en kan het daar niet vinden. In een van de headers zie ik wel dat er 295 leden zijn maar hier kun je niet op doorklikken om te zien wie deze leden zijn.

Indien ik de zoekbalk gebruik en de naam van een instelling intyp krijg ik alleen hits te zien van topics waar de naam van de instelling is gebruikt. Ik zie geen leden die bij hun profielinformatie deze werkgever hebben genoteerd.

Het lijkt alleen een PB sturen aan leden die ik kan vinden doordat ze in een topic gereageerd hebben of rechts in het scherm als 'meest gewaardeerd' staan.

Zie ik iets heel simpels over het hoofd door de warmte? ☀️

2 reacties

Reputatie 6
Haha, je ziet niets over het hoofd door de warmte. Dit is in dit softwarepakket simpelweg niet mogelijk (in de front-end).
Reputatie 7
Als je in contact wilt komen met een ander community lid, kun je altijd mij of @Marcel Maertens een mail (community@infoland.nl) of privébericht sturen. Wij kunnen dan in de back-end kijken of iemand al lid is en diegene vragen of er contact met hem/haar opgenomen mag worden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring