Skip to main content

Ook bij een volledige lockdown kan Infoland de continuïteit van haar dienstverlening garanderen.

Sinds 13 maart werkt al ruim 90% van onze medewerkers vanuit thuis. Ook op 100% thuiswerken zijn wij voorbereid.

Ons algemene telefoonnummer blijft normaal bereikbaar, en dat geldt ook voor onze Servicedesk. Onze supportmedewerkers hebben alle voorzieningen om vanuit thuis ondersteuning te leveren m.b.t. Zenya SaaS én on-premise.

We zien tot nu toe dat de instroom van het aantal support tickets vrijwel op het normale niveau blijft. Op dit moment kan ons support-team dat prima aan. Mochten we intern meer ziektegevallen krijgen, dan kunnen we dat opvangen door capaciteit bij te schakelen vanuit onze consultancy- of development-teams.

Voor onze SaaS- en hostingdiensten geldt dat deze volledig op afstand beheerd kunnen worden. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers, als die van onze hosting partner Uniserver.
Voor beiden geldt dat sinds 13 maart nagenoeg alle medewerkers vanuit thuis werken, en dat werkzaamheden en monitoring van de omgeving ongehinderd doorgang vinden.

Geen reactie

Reageer