News

Ervaar Zenya BOOST met jouw proeflicentie

  • 24 July 2023
  • 9 reacties
  • 534 Bekeken
Ervaar Zenya BOOST met jouw proeflicentie
Reputatie 5
Badge +1

Wist je dat we recent een nieuwe module hebben gelanceerd: Zenya BOOST? Met deze nieuwe module breng je medewerkers in beweging, verhoog je kwaliteits- en risicobewustzijn en creëer je draagvlak voor verandering.  

 

Waarom Zenya BOOST? 

We hebben deze module ontwikkeld omdat we merkten dat de factor ‘mens’ in kwaliteit- en risicomanagement thema’s een factor is waar je als organisatie niet altijd grip op hebt. Want hoe krijg je mensen mee als er veranderingen plaatsvinden? Hoe breng je een belangrijk thema onder de aandacht en zorg je ervoor dat medewerkers er écht mee aan de slag gaan? 

 

Uit de behoefte om mensen in beweging te brengen, ze te laten meedenken en een dialoog te initiëren is BOOST ontstaan. Zenya BOOST helpt je om grote groepen medewerkers te bereiken. Niet met losse e-mails, posters en teammeetings, maar met effectieve, samenhangende campagnes waarmee je echt impact maakt.  

 

Zelf aan de slag 

We willen jou de mogelijkheid geven om de software te testen en zelf de kracht van BOOST te ervaren. Daarom kun je vanaf vandaag aan de slag met een proeflicentie.  

  • Met deze proeflicentie kun je zelf experimenteren met de nieuwe tool binnen jouw vertrouwde Zenya omgeving; 

  • We stellen een voorbeeldcampagne beschikbaar, waarmee je binnen je eigen organisatie collega’s enthousiast kunt maken; 

  • Iedereen kan campagnes opzetten in BOOST – je hebt geen specifieke Zenya kennis nodig; 

  • Het gaat om 10 proeflicenties per organisatie en de periode is onbeperkt. 

 

Opgelet: De Zenya BOOST proeflicentie is direct beschikbaar voor alle klanten die een Zenya omgeving (productie en/of Sandbox) hebben op de default ring. Zit je nu op de slowring? Dan kun je gebruikmaken van BOOST wanneer je in september overgaat naar Zenya 7.0. 

 

Trial gebruiken 

Je kunt hier jouw proeflicentie activeren. Dit document beschrijft hoe je de Zenya BOOST trial kunt gebruiken. Deze trial stelt je in staat te experimenteren met het maken van campagnes binnen BOOST. Ook wordt er een voorbeeld campagne meegeleverd die je uit kunt zetten binnen jouw organisatie. Zo kun je gebruikers laten ervaren hoe het is om deel te nemen aan een campagne. 

 

Stappenplan: hoe richt je Zenya BOOST in? 

We hebben ook een handig stappenplan voor je klaargezet. In dit stappenplan lees je welke stappen je kunt doorlopen om een campagne te maken. Ook lees je hoe de interactie met deelnemers daarna verloopt.  

 

Heb je nog vragen? Stel ze gerust hieronder.  


9 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Worden de campagnes ook aangeboden via het startportaal van Zenya of alleen via mail?

 

Reputatie 4

Worden de campagnes ook aangeboden via het startportaal van Zenya of alleen via mail?

 

Nu nog alleen via mail. Later gaan we een ‘Mijn campagnes’ toegang maken in Zenya zelf.

Reputatie 3
Badge +6

@Frank Stege we zijn aan het onderzoeken of deze versie toegevoegde waarde heeft voor onze instelling.

Kunnen lokale filmpjes die bij ons op het netwerk staan ook gebruikt worden of alleen Youtube filmpjes?

Is de volgorde van de tijdlijn instelbaar? (gaat nu van oud -bovenaan- naar nieuw  -onderaan-).

Indien we vragen stellen kunnen we dan ook kiezen voor meerdere juiste antwoorden? Ik kan wel kiezen voor meerdere fouten antwoorden maar niet voor meerdere juiste antwoorden. 

Met groet,
Anja

Reputatie 4

Dag @Anja Versteegden, hieronder de antwoorden op jouw vragen:

  • Filmpjes dienen op YouTube te staan. Lokale filmpjes ondersteunen we niet. We willen namelijk dat de campagnes op ieder device, op ieder moment te gebruiken zijn. Dus ook als mensen b.v. vanuit huis de campagne benaderen.
  • De volgorde van de tijdlijn is niet instelbaar. Deze gaat altijd van oud naar nieuw. Als je vanuit een mail naar de campagne gaat, spring je altijd vanzelf naar de juiste plaats in de campagne.
  • Vooralsnog ondersteunen we enkel 1 uit meer vragen. Dus met 1 juist antwoord. De reden is dat zo’n vraag direct vanuit de mail te beantwoorden is met een enkele klik. Let op: dat is nu nog niet zo, maar dat gaat in de toekomst wel zo zijn. 
Reputatie 3
Badge +6

Worden de campagnes ook aangeboden via het startportaal van Zenya of alleen via mail?

 

Nu nog alleen via mail. Later gaan we een ‘Mijn campagnes’ toegang maken in Zenya zelf.

Omdat er nu getest kan worden, hebben we zelf een korte campagne gemaakt in onze TEST omgeving. De campagne startte afgelopen maandag en eindigde vandaag. Waar het aan ligt weet ik niet maar vandaag kregen wij pas de eerste mail die het einde van de campagne betekende. Gekozen item was hetzelfde als bij de start: (kennis)vraag, dus gek dat bij de lancering geen mail gestuurd lijkt en ook niet bij de 2 tussenliggende onderdelen: kennisflits en video. Herkennen anderen dit probleem ook? 

Met de door Infoland aangemaakte test campagne hebben wij helaas niet goed kunnen testen aangezien mails op onze TEST omgeving naar een niet bestaand mailadres verstuurd werden. We zouden deze campagne graag nogmaals starten om te testen maar ook als het laatste campagne onderdeel gepasseerd is kun je geen nieuwe datum instellen. Ook kun je campagnes niet kopiëren om te hergebruiken. Beide vind ik erg jammer want herhaling van een campagne (evt iets aangepast) kan versterkend werken. Ook kan je ervoor willen kiezen om op een afwijkend moment  campagnes voor zorgafdelingen te laten starten, bijvoorbeeld volgend op een klinische les die niet op elke afdeling op hetzelfde moment gegeven wordt. Zijn dit opties die ook bij de doorontwikkeling meegenomen worden? 

 

Reputatie 5

Hallo @mvalken4,

Bedankt voor je reactie, je stelt in één topic veel goede vragen en mooi om te zien dat je met Boost aan de slag bent gegaan. Ik probeer alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

  • Het gedrag dat je beschrijft is niet zoals we het verwachten, mails moeten op de ingestelde datum verstuurd worden. Als dat niet gebeurt moeten we dat analyseren. Ik heb onze servicedesk gevraagd om dit voor je te onderzoeken.
  • Van een eenmaal gestarte campagne kun je de startdatum niet meer wijzigen.
  • Het is afhankelijk van instellingen in je testomgeving waar mails naar verstuurd worden. Dat is zeker iets om rekening mee te houden bij het testen.
  • Dezelfde campagne nogmaals starten kan niet en hem kopiëren om opnieuw met een verse versie van de campagne te beginnen kan ook nog niet. Uiteraard gaat het kunnen kopiëren in de eerstvolgende versie van 7.1 wel mogelijk zijn. Helemaal met je eens dat je dezelfde campagne vaker moet kunnen gebruiken, eventueel voor andere deelnemers of op een ander moment. 
  • Je beschrijft meerdere scenario's die met de huidige versie niet (eenvoudig) mogelijk zijn maar wel met de 7.1 versie, dus ja we houden daar zeker rekening mee. Het bevestigt dat we op dit moment nuttige en gewenste functionaliteit aan het ontwikkelen zijn:
    • Campagne's kopiëren
    • Doelgroepen
    • Meer mogelijkheden met reageren en "liken” van campagnestappen en reacties

Ik zal komende week hier op de community een update plaatsen om de laatste stand van zaken met jullie te delen.

Reputatie 3
Badge +6

Hallo @mvalken4,

Bedankt voor je reactie, je stelt in één topic veel goede vragen en mooi om te zien dat je met Boost aan de slag bent gegaan. Ik probeer alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

  • Het gedrag dat je beschrijft is niet zoals we het verwachten, mails moeten op de ingestelde datum verstuurd worden. Als dat niet gebeurt moeten we dat analyseren. Ik heb onze servicedesk gevraagd om dit voor je te onderzoeken.
  • Van een eenmaal gestarte campagne kun je de startdatum niet meer wijzigen.
  • Het is afhankelijk van instellingen in je testomgeving waar mails naar verstuurd worden. Dat is zeker iets om rekening mee te houden bij het testen.
  • Dezelfde campagne nogmaals starten kan niet en hem kopiëren om opnieuw met een verse versie van de campagne te beginnen kan ook nog niet. Uiteraard gaat het kunnen kopiëren in de eerstvolgende versie van 7.1 wel mogelijk zijn. Helemaal met je eens dat je dezelfde campagne vaker moet kunnen gebruiken, eventueel voor andere deelnemers of op een ander moment. 
  • Je beschrijft meerdere scenario's die met de huidige versie niet (eenvoudig) mogelijk zijn maar wel met de 7.1 versie, dus ja we houden daar zeker rekening mee. Het bevestigt dat we op dit moment nuttige en gewenste functionaliteit aan het ontwikkelen zijn:
    • Campagne's kopiëren
    • Doelgroepen
    • Meer mogelijkheden met reageren en "liken” van campagnestappen en reacties

Ik zal komende week hier op de community een update plaatsen om de laatste stand van zaken met jullie te delen.

Dank je @Thomas de Groot . Goed te horen dat in versie 7.1 meer mogelijk zal zijn dan nu. Persoonlijk vind ik dat jullie beter hadden kunnen wachten met de lancering tot er meer mogelijk is want nu is Boost toch wel heel beperkt. Wij zullen de module dan ook niet afnemen voorlopig.

Reputatie 3
Badge +6

Hallo @mvalken4,

Bedankt voor je reactie, je stelt in één topic veel goede vragen en mooi om te zien dat je met Boost aan de slag bent gegaan. Ik probeer alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

  • Het gedrag dat je beschrijft is niet zoals we het verwachten, mails moeten op de ingestelde datum verstuurd worden. Als dat niet gebeurt moeten we dat analyseren. Ik heb onze servicedesk gevraagd om dit voor je te onderzoeken.
  • Van een eenmaal gestarte campagne kun je de startdatum niet meer wijzigen.
  • Het is afhankelijk van instellingen in je testomgeving waar mails naar verstuurd worden. Dat is zeker iets om rekening mee te houden bij het testen.
  • Dezelfde campagne nogmaals starten kan niet en hem kopiëren om opnieuw met een verse versie van de campagne te beginnen kan ook nog niet. Uiteraard gaat het kunnen kopiëren in de eerstvolgende versie van 7.1 wel mogelijk zijn. Helemaal met je eens dat je dezelfde campagne vaker moet kunnen gebruiken, eventueel voor andere deelnemers of op een ander moment. 
  • Je beschrijft meerdere scenario's die met de huidige versie niet (eenvoudig) mogelijk zijn maar wel met de 7.1 versie, dus ja we houden daar zeker rekening mee. Het bevestigt dat we op dit moment nuttige en gewenste functionaliteit aan het ontwikkelen zijn:
    • Campagne's kopiëren
    • Doelgroepen
    • Meer mogelijkheden met reageren en "liken” van campagnestappen en reacties

Ik zal komende week hier op de community een update plaatsen om de laatste stand van zaken met jullie te delen.

@Thomas de Groot We zijn inmiddels een maand verder. Kun je de beloofde update geven? We gaan de beschikbare Zenya boost campagne vanaf morgen overigens voor een selecte groep op onze productie omgeving starten en zijn benieuwd of alle mails nu wel volgens planning ontvangen worden. Zo niet, dan melden we dit uiteraard via een vervolg op ons eerdere ticket zodat dit verder onderzocht kan worden. 

Reputatie 5

Hallo @mvalken4,

Ik zie dat ik mijn oorspronkelijke belofte niet heb waargemaakt, mijn excuses hiervoor. Inmiddels zijn de releasenotes van de 7.1 release beschikbaar waarin ook alle aanpassingen voor Boost duidelijk worden. Je vindt deze hier: https://update.infoland.eu/2023/10/03/zenya-7-1-0/#boost

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring