Nieuws

Het is zover: Zenya is gereleaset!

Het is zover: Zenya is gereleaset!
Reputatie 6

Je hebt er lang op moeten wachten maar nu is dan zover. Vanaf vandaag is Zenya beschikbaar!

De voorbije maanden hebben we ons uit de naad gewerkt, hersens gekraakt, code geschreven, getest en herschreven, discussies gevoerd en knopen doorgehakt. We zijn trots op het resultaat en we zijn blij om Zenya vanaf nu met jou te mogen delen.

Met Zenya zetten we een belangrijke stap in het realiseren van onze ambitie: de beste kwaliteit- en risicosoftware leveren met de meeste waarde voor jou als professional, voor jouw team en organisatie. De nieuwe, aantrekkelijke userinterface geeft je optimaal gebruikersgemak zodat je jouw werk prettiger kunt doen. Maar we willen meer. 

Zenya moet de IMPACT van kwaliteits- en risicomanagement activiteiten binnen jouw organisatie vergroten én de kans op duurzame veranderingen en verbeteringen verhogen. Dát is wat waar we naartoe werken en waar je snel meer over gaat horen. Want dat doen we niet alleen, maar samen met jou als Community lid!

Quality up, risk down, people happy.

 

SaaS klanten op de default ring beschikken direct over Zenya. Klanten die on premises werken kunnen de release vanaf nu downloaden. Saas klanten op de slow ring krijgen Zenya op 11 mei aanstaande.


15 reacties

Reputatie 1
Badge +5

Allereerst complimenten voor de overgang! Tot nu toe ziet het er prachtig uit en werkt alles naar behoren. 

 

Binnen onze organisatie willen wij echter meteen van start gaan met de nieuwe functionaliteit Teams. Ik heb een team aangemaakt, maar wil dat er via de workflow meteen een actie wordt uitgezet naar dit specifieke team. Is er een werkinstructie/training waarbij je in de workflow van een meldingstype een actie toe kunt wijzen aan een team? Volgens mij laten jullie deze functionaliteit wel in de webinar van een paar maanden terug zien (en dat het team die zelf kan toewijzen), maar ik krijg het niet gevonden. 

 

Alvast bedankt!

Reputatie 6

Dag @Rick J. , 

Dank voor jouw enthousiaste reactie! Je kunt in het beheer van je workflow nu ook teams selecteren als actienemer. In deze instructie van mijn collega @Inge Kuijpers lees je alles over teams binnen Zenya.

Reputatie 5
Badge +6

Inderdaad een vlotte overgang naar Zenya!

Ook de mogelijkheid om je eigen kleur in te stellen via de RGB-kleurcode is super!

Het logo bij mailings wordt weer perfect toegevoegd, ziet er allemaal prima uit bij het overlopen van alle mogelijkheden.

Wat me wel opvalt is dat ik de mogelijkheid om als gebruiker je wachtwoord te wijzigen niet meer terug kan vinden onder het persoonlijk menu?  In applicatiebeheer staat de instelling nochtans nog steeds op ja.  Hoe kan de gebruiker zijn wachtwoord zelf wijzigen? 

 

Gebruikers kunnen een nieuw wachtwoord aanvragen via e-mail / hun wachtwoord wijzigen

Ja

 

Kan dit nu enkel nog via het inlogscherm “Wachtwoord vergeten” ?

 

Ziet er heel goed uit Zenya! Complimenten.

 

Is er een instructie voor het instellen van de RGB kleurcodes?
 

 

Reputatie 1
Badge +5

@Maurice van Abeelen , hartelijk dank voor je reactie! Ik heb het gevonden.

Reputatie 5
Badge +6

RGB kleurcode gebruiken gaat als volgt:

Ga bij Applicatiebeheer naar Portalen > kies het juiste portaal >dan bij Lay-out onder tabblad Eigenschappen kan je de kleur instellen.

Kleur wijzigen > specifieke kleur gebruiken > klik op het gekleurd vak en dan opent het scherm waar je de kleurcode kan wijzigen.

Kleurcodes vind je terug op Internet of als tip kan ik je meegeven dat je bv. ook  in Word/Excel een kleur kan kiezen bij lettertype en hiervan de kleurcode bekijkt en overneemt.

Hopelijk lukt het je zo!

 

Reputatie 6

Inderdaad een vlotte overgang naar Zenya!

Ook de mogelijkheid om je eigen kleur in te stellen via de RGB-kleurcode is super!

Het logo bij mailings wordt weer perfect toegevoegd, ziet er allemaal prima uit bij het overlopen van alle mogelijkheden.

Wat me wel opvalt is dat ik de mogelijkheid om als gebruiker je wachtwoord te wijzigen niet meer terug kan vinden onder het persoonlijk menu?  In applicatiebeheer staat de instelling nochtans nog steeds op ja.  Hoe kan de gebruiker zijn wachtwoord zelf wijzigen? 

 

Gebruikers kunnen een nieuw wachtwoord aanvragen via e-mail / hun wachtwoord wijzigen

Ja

 

Kan dit nu enkel nog via het inlogscherm “Wachtwoord vergeten” ?

 

Hoi Els,

Het was een hele lange release, en we zijn vergeten de wachtwoord-wijzigen functionaliteit in het persoonlijke menu te bouwen. Deze functionaliteit kun je over een niet al te lange termijn terugverwachten.

Reputatie 5
Badge +6

Dag Koen

Dank voor je reactie.

Fijn dat het in ieder geval op korte termijn weer in orde gaat komen :wink: !

Reputatie 5
Badge +6

Graag nog een bijkomende vraag.

In iQualify is voorzien dat eindgebruikers zelf een mailadres kunnen toevoegen aan hun account.

Voor Zenya is deze mogelijkheid niet voorzien (tenzij ik mij vergis).

Wat is hiervan de achterliggende gedachte?  Is dit iets wat naar de toekomst toe nog mogelijk gemaakt gaat/kan worden onder het persoonlijk menu?

Best dat hiermee samen dan ook op beheerders niveau kan voorzien worden om deze mogelijkheid al of niet toe te staan aan de gebruiker  bij het instellen van het gebruikersaccount.

Badge

Hoe wordt de guide die de gebruiker door het nieuwe Zenya loodst ervaren?

Reputatie 1
Badge +1

Goedemiddag, 

Ik zie dat op 21 april voor Zenya via SAAS een patch geïnstalleerd is. Wij draaien Zenya on premise maar voor on premise is nog geen patch gereleased en er zijn een aantal bugs waar we last van hebben, die zijn ook via de service desk gemeld. Wanneer wordt de patch voor Zenya on premise gereleased?

 

Bedankt.

 

Mvrgr,

Hertwig Halmans

Reputatie 6

@H. Halmans, Vandaag is de update voor on premise klanten beschikbaar gekomen, waarin de genoemde SaaS patch zit inbegrepen.

Reputatie 3
Badge +6

Inderdaad een vlotte overgang naar Zenya!

Ook de mogelijkheid om je eigen kleur in te stellen via de RGB-kleurcode is super!

Het logo bij mailings wordt weer perfect toegevoegd, ziet er allemaal prima uit bij het overlopen van alle mogelijkheden.

Wat me wel opvalt is dat ik de mogelijkheid om als gebruiker je wachtwoord te wijzigen niet meer terug kan vinden onder het persoonlijk menu?  In applicatiebeheer staat de instelling nochtans nog steeds op ja.  Hoe kan de gebruiker zijn wachtwoord zelf wijzigen? 

 

Gebruikers kunnen een nieuw wachtwoord aanvragen via e-mail / hun wachtwoord wijzigen

Ja

 

Kan dit nu enkel nog via het inlogscherm “Wachtwoord vergeten” ?

 

Hoi Els,

Het was een hele lange release, en we zijn vergeten de wachtwoord-wijzigen functionaliteit in het persoonlijke menu te bouwen. Deze functionaliteit kun je over een niet al te lange termijn terugverwachten.

@Koen Sterken Niet al te lange termijn? Mag hopen dat het 12 mei geregeld is bij overgang naar de slow ring want als het daarop komt zie ik de aanvragen vanwege vergeten wachtwoord al binnenstromen (want die mogelijkheid ontbreekt ook!).

Reputatie 6

Beste @mvalken4, gisteren is deze functionaliteit terug-geïntroduceerd.

Reputatie 3
Badge +6

Beste @mvalken4, gisteren is deze fuctionaliteitteruggeintroduceerd.

Dat is mooi!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring