Event

Infoland presenteert: Zenya gebruikersdag 2022

Infoland presenteert:  Zenya gebruikersdag 2022
Reputatie 7

Dinsdag 8 november 2022 | Safari Meeting Centre in Burgers’ Zoo te Arnhem

Terug van weggeweest! Op veler verzoek, gaan we dé gebruikersdagen weer organiseren!
Speciaal voor al onze klanten (de primaire contactpersonen) die werken met Zenya. Op dit moment zijn we druk bezig met de organisatie van de gebruikersdag voor de zorgsector. Maar daar blijft het niet bij.
In het voorjaar van 2023 gaan we  ook een dag organiseren voor professionals uit de zakelijke branches. Op deze manier kunnen we een passend programma maken voor iedere Zenya gebruiker en de focus leggen op vraagstukken die in jouw sector actueel zijn.


Gedrag: ‘Het is maar hoe je het bekijkt’

Op de Zenya gebruikersdag 2022 voor de zorg staat dit jaar het thema centraal:
Gedrag: ‘Het is maar hoe je het bekijkt’. Het zet aan tot denken en belicht de vele interpretaties die betrekking hebben op het gedrag van jou, jouw collega’s en medewerkers. Hoe zorgen we er samen voor dat we efficiënter en slimmer gaan werken, dat we medewerkers kunnen ontlasten in hun werkdruk en hoe kan slimme software hier een steentje aan bijdragen? Dat is waar de Zenya gebruikersdag om draait.

Wat je mag verwachten van deze dag:

  • Een top gastspreker over: ‘Apenstreken op de werkvloer’
  • Keuze uit vele inspirerende break-out sessies
  • De laatste Zenya ontwikkelingen en innovaties
  • Hét moment om te netwerken met andere Zenya zorgprofessionals uit de zorg

Kijk snel op onze website voor het volledige programma.

Ben jij een Zenya zorgprofessional en namens jouw organisatie een primair Infoland contactpersoon?
Houd je mail en de community dan in de gaten. We zien je graag op 08 november!

 

Kon je niet bij de gebruikersdag aanwezig zijn of wil je de presentaties terugkijken? Je vindt ze op deze pagina.


21 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Meteen een dik kruis in de agenda!

Reputatie 2
Badge +3

Staat ook hier in de agenda

Reputatie 1
Badge +2

Wordt er ook een digitale compilatie gemaakt van de gebruikersdag waardoor de presentaties, laatste ontwikkelingen en innovaties opgenomen beschikbaar komen voor de mensen die niet in de gelegenheid zijn om te komen? 

Ook handig als je dat pareltje van wijsheid nogmaals wilt opzoeken op een later moment. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik ben er uiteraard ook weer TOP!

Ik ontvang graag een uitnodiging

Badge

Dinsdag 8 november 2022 | Safari Meeting Centre in Burgers’ Zoo te Arnhem

Terug van weggeweest! Op veler verzoek, gaan we dé gebruikersdagen weer organiseren!
Speciaal voor al onze klanten (de primaire contactpersonen) die werken met Zenya. Op dit moment zijn we druk bezig met de organisatie van de gebruikersdag voor de zorgsector. Maar daar blijft het niet bij.
In het voorjaar van 2023 gaan we  ook een dag organiseren voor professionals uit de zakelijke branches. Op deze manier kunnen we een passend programma maken voor iedere Zenya gebruiker en de focus leggen op vraagstukken die in jouw sector actueel zijn.


Gedrag: ‘Het is maar hoe je het bekijkt’

Op de Zenya gebruikersdag 2022 voor de zorg staat dit jaar het thema centraal:
Gedrag: ‘Het is maar hoe je het bekijkt’. Het zet aan tot denken en belicht de vele interpretaties die betrekking hebben op het gedrag van jou, jouw collega’s en medewerkers. Hoe zorgen we er samen voor dat we efficiënter en slimmer gaan werken, dat we medewerkers kunnen ontlasten in hun werkdruk en hoe kan slimme software hier een steentje aan bijdragen? Dat is waar de Zenya gebruikersdag om draait.

Wat je mag verwachten van deze dag:

  • Een top gastspreker over: ‘Apenstreken op de werkvloer’
  • Keuze uit vele inspirerende break-out sessies
  • De laatste Zenya ontwikkelingen en innovaties
  • Hét moment om te netwerken met andere Zenya zorgprofessionals uit de zorg

Ben jij een Zenya zorgprofessional en namens jouw organisatie een primair Infoland contactpersoon?
Houd je mail en de community dan in de gaten. We zien je graag op 08 november!

Super interessant ik ben er bij! Hoop ook collegae te ontmoeten die met de CE/MDR te maken hebben!!

Reputatie 7

Mooi om al jullie enthousiaste reacties te lezen! 

@Bianca Smulders  , de presentaties zullen we achteraf -in overleg met de sprekers- delen op de community. Ook een verslag van de dag en de informatie over de laatste Infoland ontwikkelingen zullen hier worden gedeeld. 
 

@joycerefuge , alle primaire contactpersonen zullen binnenkort (begin september) een uitnodiging per mail ontvangen. Mocht je deze niet ontvangen, informeer dan eens bij een collega. Het kan zijn dat de uitnodiging dan naar hem/.haar is verstuurd. 

Reputatie 1
Badge +6

Heb ik een uitnodiging gemist of moet deze nog worden verstuurd? 

Excuus, ik zie nu dat die pas begin september worden verstuurd. 

Reputatie 2
Badge +6

ik zal het in de gaten houden of ik de mail krijg of dat de technisch applicatiebeheerder wordt uitgenodigd 

Badge

is er ook nog een meer gedetailleerd programma bekend? (probeer mensen over te halen...)

Hier vind je het programma:
Zenya gebruikersdag 2022: Het programma (zenya-software.com)

Hoe kan ik ons opgeven? Willen graag komen. Hebben geen uitnodiging gekregen.

Reputatie 7

@Carla Procee , Leuk dat je je ook wilt inschrijven. je kunt dit doen op deze pagina: Zenya gebruikersdag 2022 (zenya-software.com. Ik zie overigens dat de uitnodiging is verstuurd naar twee collega's van je; het is goed als jullie onderling afstemmen wie er willen aansluiten. 

Badge +1

In de sessie over interactieve documenten werd gesproken over een webshare van de documenten uit het Isala ziekenhuis. Waar kan ik die share vinden?

Reputatie 5
Badge +5

@Wing Yan Chong@Alex van Baar, @Hiewwaiy 

Kunnen jullie @Marion van Baal verder helpen?

Reputatie 4
Badge +7

Hallo Chaim,

Ik dacht dat jullie voor alle geïnteresseerde community leden een link zouden plaatsen naar de webshare over interactieve documenten in te zien was. Dat hoorde ik van Bart Bolwijn.

@Marion van Baal:

Hieronder zie je de link naar de Webshare die gaat over interactieve documenten / zakkaartje / search app. https://webshare.iprova.nl/t6wh9dhwkgfb7w44

 

Met vriendelijke groet,

Alex van Baar - Isala

Reputatie 5
Badge +5

@Alex van Baar en @Marion van Baal 

Het topic is er al - de inhoud wordt daar nog aan toegevoegd: Interactieve Documenten: voorbeelden uit de praktijk - Isala en Albert Schweitzer ziekenhuis | Infoland Community

Badge +1

Dank @Alex van Baar !

Reputatie 1
Badge +2

Zijn er voor 2023 al weer plannen na de zeer geslaagde gebruikersdag van vorig jaar?

Zijn er voor 2023 al weer plannen na de zeer geslaagde gebruikersdag van vorig jaar?

 

Hoi Martijn,

Er vindt zeker weer een Gebruikerdag plaats, wanneer dat gaat gebeuren is nog niet bekend. We houden je via onze events op de hoogte!

Reputatie 1
Badge +2

Dankjewel @Inge Kuijpers, ik ben heel benieuwd weer!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring