Bij het gebruik van opsommingstekens in een Interactief Document werken twee zaken niet helemaal zoals ik zou verwachten.
Als eerste, als ik meerdere niveaus gebruik bij een opsomming, telt de opsomming van het tweede niveau door, zelfs als onder het volgende punt van het eerste niveau. Als voorbeeld:

Klopt het dat dit zo werkt?
Ten tweede, als ik iets van tekst tussen de opsommingen in wil, begint de opsomming opnieuw. Als voorbeeld:

Ik zou hier graag willen dat er doorgeteld wordt naar 3 en 4 i.p.v. opnieuw te starten bij 1 en 2. De tekst onder b. krijgen lukte alleen door deze regel met meerdere tabs naar rechts te verplaatsen (het lukt niet om met Shift+Enter o.i.d. weer op het niveau van 2. te komen). Waarschijnlijk start de opsomming daarom opnieuw bij 1.
Als ik handmatig de opsomming bij een bepaald nummer zou kunnen starten, dan zou ik dit kunnen corrigeren, maar dat kan helaas (nog) niet, zoals hier gesuggereerd:
Doornummeren opsommingstekens - interactieve documenten | Zenya Community
Zijn bovenstaande voorbeelden inderdaad zoals Zenya hoort te werken of is er nog iets wat ik kan doen om toch voor elkaar te krijgen? Als er meer informatie nodig is, hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor het meedenken!