Beantwoord

Interactieve documenten (wat gaat er meegenomen worden in de ideeën die al zijn voor gedragen)?

  • 8 February 2023
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Badge +1

Er wordt al een lange tijd input geleverd over de opmaak mogelijkheden van interactieve documenten.

Opmaak van het document, letterype, meer mogelijkheden voor opmaak tabellen, linken binnen het interactieve document etc..

 

Sommige van deze topics zijn al meer dan 1 jaar oud.

Zelf mis ik een overzicht wat opgepakt gaat worden voor een nieuwe release. De laatste update had geen “grote” veranderingen bij interactieve documenten.

Misschien een idee om 1 overzicht te maken van ideeën die zijn ingebracht en met een stoplicht aangeven, welke ideeën opgepakt gaan worden en welke niet? Dit geeft overzicht in de topics en geeft ruimte voor nieuwe discussies.

 

Kunnen jullie aangeven welke van deze ideeën opgepakt gaan worden, want ik denk dat naast mij veel gebruikers met smart wachten op wijzigingen in de interactieve documenten.

 

Met vriendelijke groet,

Mariëlle

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 8 February 2023, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Marielle Dolieslager 

Allereerst welkom op de Infoland Community!

Het is belangrijk om te weten dat het Interactieve Documenten onderdeel onafhankelijk van de Zenya updates doorontwikkeld wordt.

Vervolgens is het handig om te weten dat er op de Infoland Community een "Groep” bestaat waarin je de ontwikkelingen voor Interactieve Documenten kunt volgen:

 

Daarnaast wil ik je attenderen op de mogelijkheid om persoonlijk deel te nemen aan het testen van de aanstaande vernieuwingen van de inhoudsopgave in interactieve documenten, zie: [Oproep] Wie wil de nieuwe inhoudsopgave testen? | Infoland Community

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring