Beantwoord

Kun je binnen een uitklappaneel ook weer uitklappanelen maken?

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Badge +3

Hallo,

Kun je binnen een uitklappaneel ook weer uitklappanelen maken?

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 10 August 2022, 15:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Jacobine 

Je kunt onder een uitklappaneel geen nieuwe uitklappanelen aanbrengen. Het type panelen dat je daaronder kan opnemen is bepekt tot deze opties:

 

Mogelijk ben je in jouw situatie ook goed geholpen met de mogelijkheden van een keuzeknop? Zie Vernieuwde editor voor interactieve documenten en iQualify trainingen, subsectie "Hoe maak je een keuzeknop?”

Badge +3

Bedankt voor de reactie. Jammer dat het niet mogelijk is. Ik heb nu een document met uitklappanelen en daartussen zit nu een stuk tekst wat er naar mijn gevoel ‘random’ staat.

Ik heb hieronder een screenshot, zodat je kunt zien wat ik bedoel. 

Graag zou ik de tekst “Afhandeling van de meldingen via verkorte of lange route in een uitklappaneel willen hebben, zodat het uniform is met de 2 daarboven en dan binnen dat paneel moet weer een mogelijkheid zijn om de button ‘Verkorte route; twee stappen' en ‘Lange route; vier stappen’ aan te klikken, waarna weer nieuwe informatie komt. Is dat mogelijk op een andere manier?

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Jacobine 

Indien de stijl in dit geval leidend dient te zijn, dan zou je dit als volgt kunnen oplossen:

 

Dit werkt echter alleen als de inhoud achter die uitklaplijsten alleen bestaat uit panelen van deze typen (zie ook mijn eerdere reactie):

  • Tekst
  • Afbeelding
  • Video
  • YouTube
  • Tabel

 

Een ander alternatief is wellicht dat je er een paginascheiding tussen zet, dat ziet er dan zo uit:

 

Ik ben echter ook wel benieuwd naar de suggesties van andere community leden.

@Arjo Kuiper heeft ervaring met het inrichten van Interactieve documenten, zie Samenvatting kennismaking Albert Schweitzer zkh 13 jan '22 - Zakkaartjes als interactieve documenten
Arjo: kun jij her wellicht op inhaken?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring