Is het mogelijk om een link vanuit een interactief document (bijvoorbeeld naar een bijlage / formulier in iProva documenten & processen) te laten openen in een nieuw venster? Nu wordt de link geopend in hetzelfde venster (waardoor het interactieve document gesloten wordt), als ik dan op de vorige knop (pijltje naar rechts) klik wordt het interactieve document wel weer getoond maar zijn alle gemaakte keuzes gesloten, waardoor ik weer opnieuw door het document moet navigeren om op de plek uitt te komen waar ik op de link geklikt heb.
Wanneer een link geopend wordt in een nieuw venster, kan het interactieve document (op de achtergrond) open blijven staan en als ik dan klaar ben met het invullen, kan ik door het venster te stuiten, direct weer naar het interactieve document zoals ik dat open had geklikt.
Als ik in het beheerscherm op het voorbeeld klik en dan op een link klik, gebeurt dit wel (er wordt een nieuw venster/tabblad geopend waarin het document getoond wordt waar de link naar verwijst) . het zou heel fijn zijn als dit ook kan in de gebruikersomgeving.
Graag hoor ik of en wat er mogelijk is.
Groetjes
Annemari