Werkt iemand al in interactieve documenten met een scorematrix en wil zijn/haar ervaring delen?
Wij willen dit graag toepassen maar zien dat we nu alleen maar iets kunnen maken waarbij scores worden opgeteld i.p.v. vermenigvuldigd.
Werkt iemand al in interactieve documenten met een scorematrix en wil zijn/haar ervaring delen?
Wij willen dit graag toepassen maar zien dat we nu alleen maar iets kunnen maken waarbij scores worden opgeteld i.p.v. vermenigvuldigd.
Hallo
Een scorekaart kan gebruik worden om aan de hand van vragen de medewerker mee te geven wat gedaan kan worden in de betreffende situatie. Denk bijv. aan vragen zoals ‘Is de patient verward?’ Indien ja, doe dan x. Indien nee, doe dan y.
Zo kan je iemand helpen te bepalen wat de volgende actie zou moeten zijn.
Ter info en over de werking bevat dit artikel een uitleg over het maken van een scorekaart:
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.