Verwijzingen binnen een interactief document

  • 17 January 2020
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 1
Badge +7

Is het mogelijk om binnen een interactief document een link te plaatsen naar een ander (interactief) document. Soms komen bepaalde processen terug in verschillende documenten daar wil ik dan vlotjes naar verwijzen.


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Anne-Sophie

Volgens mij kan je bij  interactieve documenten niet verwijzen naar een bepaalde positie zoals dit wel kan  in bv. een HTML document vanuit een ander document.

Je kan in een interactief document ook geen bladwijzers plaatsen om naar te verwijzen vanuit het eigen document.

Ik vermoed dat dit is wat je bedoeld:

 Maar ik kijk graag even mee naar andere reacties op je vraag :) of er eventueel toch mogelijkheden zijn...

 

Reputatie 5
Badge +6

@Anne-Sophie 

Om zichtbaar te krijgen dat je ook naar een bladwijzer wil verwijzen dien je deze eerst in het document in te voegen.

In het document dien je een titel, woord, tekst te selecteren en via de Word editor kiezen voor invoegen bladwijzer.  Deze bladwijzer geef je dan een naam.

Nadien kan je vanuit hetzelfde of een ander document naar deze bladwijzer verwijzen.

Kijk maar even of dit een mogelijke oplossing is voor je vraag….

Reputatie 1
Badge +7

Ik heb het reeds ontdekt,

in een tekstvak kan je een link leggen naar een ander document 

Badge +6

Is het ev. mogelijk om naar een stuk document te verwijzen waarvoor je een eigen indeling hebt gemaakt?

Zo zijn onze procedures bv. standaard ingedeeld: 

  • Stroomschema/beslissingsboom
  • Doelstelling
  • Patiënteninformatie
  • Indicaties
  • Contra-indicaties
  • ...

 Als nu een medewerker een extra onderverdeling heeft gemaakt zoals bv.

  • Doelstelling

                   Omschrijving:

                   Doelstelling:

                   Principe waarop de uitvoering berust:

 

Kan ik bv. springen naar het blokje omschrijjving of principe waarop de uitvoering berust…?

Badge +6

Dag Els

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het niet zozeer over interactieve documenten.  Ik wil weten of zoiets kan voor gelijk welk soort document.  Ik kan slechts selecteren uit deze.  Als ik paragraaf kies dan kan je niet springen naar een eigen, extra onderverdeling die verder reikt dan de standaard lay-out van je procedure blijkbaar.  Tenzij ik iets over het hoofd zie?

 

 

Badge +6

@Els Lowette ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp hierbij.

Hoi @Anne-Sophie,

Misschien helpt dit artikel je op weg?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring