Beantwoord

Melden & Analyseren, GPS locatie na melding aanpassen

  • 8 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Badge +1
Hoi medegebruikers,

Ik heb een melding via de App binnen gekregen waarbij de verkeerde locatie is gebruikt (op basis van GPS). Kan ik deze aanpassen ?
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 10 oktober 2019, 08:52

Hoi @Hoogeboom-01,



Zo te zien is de locatie ook het onderwerp van de melding. Dat is de reden waarom je deze niet in het meldformulier kunt aanpassen.

Je kunt de locatie wijzigen door bij de details van de melding in de knoppenbalk op de knop 'Toewijzen' te klikken. Vervolgens kun je dan een andere locatie kiezen en indien nodig ook een nieuwe eigenaar.



Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Als je naar de details van de melding gaat en hier het tabblad 'Formulieren' opent kun je de melding aanpassen door op de 'Wijzigen' knop te klikken.
Badge +1
Hoi Carola,

Ik denk niet dat je antwoord is waar ik naar op zoek ben. Als het 'pad' dat ik heb gevolgd heb juist is dan is aanpassen niet mogelijk. Wat doe ik verkeerd?

Hoi @Hoogeboom-01,

Zo te zien is de locatie ook het onderwerp van de melding. Dat is de reden waarom je deze niet in het meldformulier kunt aanpassen.
Je kunt de locatie wijzigen door bij de details van de melding in de knoppenbalk op de knop 'Toewijzen' te klikken. Vervolgens kun je dan een andere locatie kiezen en indien nodig ook een nieuwe eigenaar.

Badge +1
Opgelost! Dank

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring