Zijn er laboratoria die QR codes gebruiken op apparatuur en dit gekoppeld hebben aan taakschema's, procedures en handleidingen?

  • 24 November 2020
  • 7 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Zijn er al laboratoria die de iProva Assist app gebruiken en die de QR codes gebruiken op apparatuur en dit gekoppeld hebben aan taakschema's, procedures en handleidingen? Groeten, Amanda van den Bogaard


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@revers @jeanette, @Bjorn van de Kerkhof  of @tgrootzevert  misschien?

Badge +1

Wij gebruiken (nog) geen QR-code.

 

Groeten Jeanette Oomes

Badge

Wij hebben QR codes op apparatuur aangebracht. Deze QR codes verwijzen naar de hoofdprocessen van deze apparatuur. vanuit deze processen zijn diverse documenten te benaderen.
Mocht je  zijn geïnteresseerd neem even contact op. ik kan je e.e.a. vertellen qua QR codes.

Tom Groot-Zevert Medlon BV

Badge +1

Ik ben wel geïnteresseerd hoe je dit ingeregeld hebt en wat de voordelen hiervan zijn….

 

Groeten Jeanette Oomes , Diagnost-IQ

 

Reputatie 2
Badge +4

Wij gebruiken (nog) geen QR codes. Willen dit wel heel graag, maar nog met de ontwikkeling van apparatuurbeheer binnen iProva kaartenbak bezig.

Dus ook geïnteresseerd ;-)

Rudi Evers LabPON

Badge

Is het essentieel dat het om een laboratorium gaat? Ik ken bijvoorbeeld een gebruiker in de hightech machinebouw die dit intensief inzet. Wat zou eventueel je van hen willen horen?

Badge

Wij gebruiken geen QR codes. Ik kan jullie helaas niet verder helpen, maar zie gelukkig dat er een paar zijn die hier wel gebruik van maken (klinkt goed trouwens!). 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring