Skip to main content

Goedemiddag,

Ik probeer de filters in te stellen in de lijst met kaarten in een kaartenbak, nieuwe weergave. Het gaat in dit geval om een vragenlijst met locaties, waarbij ik de filters wil laten gebruiken op basis van verschillende velden. Ik krijg echter maar één veld in de filters te zien, naast de (naar ik aanneem) standaard filter van gearchiveerde kaarten. In de bijlage heb ik een schermafdruk gemaakt van de instellingen die ik heb weten te vinden. In de kolommen om weer te geven kan ik maar drie velden selecteren, maar in de instelling voor het opzoeken van een kaart heb ik wel de verschillende velden geselecteerd, maar deze komen niet zichtbaar in de lijstweergave. Moet ik het nog ergens anders instellen?

Hi!

Toevallig had ik vorige week deze vraag ook gesteld via een ticket.

Dit was het antwoord wat ik kreeg van de service desk. Misschien kun jij hier mee vooruit:

De nieuwe lijstweergave maakt het mogelijk om snel te zoeken op kaartnaam en op andere velden, afhankelijk van de configuratie in het kaartenbakbeheer

(Applicatiebeheer>Kaartenbak: Kaartenbakken 'Kaartenbak X'>Weergave> Lijst van kaarten>Velden om weer te geven:).

Daarnaast zijn er nieuwe filteropties toegevoegd, waarmee je kunt filteren op: 

• Ingevulde lijstwaarden
  • Gekoppelde kaarten

De andere veldtypen zijn niet toegevoegd.

Ik vond het ook al niet zo duidelijk dat “Velden filteren om weer te geven” geen effect had op de filters in de overzichtlijst.

Die velden filteren optie heeft schijnbaar alleen effect opzoek velden (in DOC of FLOW etc)

Reageer