Skip to main content

Goedemiddag,

Ik probeer de filters in te stellen in de lijst met kaarten in een kaartenbak, nieuwe weergave. Het gaat in dit geval om een vragenlijst met locaties, waarbij ik de filters wil laten gebruiken op basis van verschillende velden. Ik krijg echter maar één veld in de filters te zien, naast de (naar ik aanneem) standaard filter van gearchiveerde kaarten. In de bijlage heb ik een schermafdruk gemaakt van de instellingen die ik heb weten te vinden. In de kolommen om weer te geven kan ik maar drie velden selecteren, maar in de instelling voor het opzoeken van een kaart heb ik wel de verschillende velden geselecteerd, maar deze komen niet zichtbaar in de lijstweergave. Moet ik het nog ergens anders instellen?

 

Hi!

Toevallig had ik vorige week deze vraag ook gesteld via een ticket.

Dit was het antwoord wat ik kreeg van de service desk. Misschien kun jij hier mee vooruit:

 

De nieuwe lijstweergave maakt het mogelijk om snel te zoeken op kaartnaam en op andere velden, afhankelijk van de configuratie in het kaartenbakbeheer

(Applicatiebeheer>Kaartenbak: Kaartenbakken 'Kaartenbak X'>Weergave> Lijst van kaarten>Velden om weer te geven:).


 
Daarnaast zijn er nieuwe filteropties toegevoegd, waarmee je kunt filteren op: 

  • Ingevulde lijstwaarden
  • Gekoppelde kaarten

 De andere veldtypen zijn niet toegevoegd.

 

Ik vond het ook al niet zo duidelijk dat “Velden filteren om weer te geven” geen effect had op de filters in de overzichtlijst.

Die velden filteren optie heeft schijnbaar alleen effect opzoek velden (in DOC of FLOW etc)


Bedankt voor je antwoord, ​@AnnetteG , maar het gekke is dat de velden die ik wil kunnen gebruiken op die plek wel gewoon staan. En toch krijg ik die niet in het filteroverzicht. Ik wil net als in de oude weergave op basis van kolommen de betrokken medewerkers eruit kunnen filteren. En “zorgvorm” (wat ook gewoon een lijst is) komt wel als filtermogelijkheid, dus ik snap niet waarom dat met andere velden ook niet zou kunnen. Ik hoop nog op een ander antwoord… En anders adviseer ik mensen om terug te gaan naar de oude kaartweergave...


Hoi ​@k.prins 

Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze Servicedesk. Zodra er meer informatie bekend is zullen we die hier delen.


Reageer