Skip to main content

Bij het uploaden van een pdf in een kaartenbak komt het soms voor dat deze een foutmelding geeft. Er staat dan dat er geen inhoud is. Als je de pdf gewoon opent is er niets mis mee. Waardoor komt het dat er dan toch een foutmelding komt?

Hoi Sandra,

Dit lijkt me een storing die nader onderzocht dient te worden. Ik stel voor dat je dit voorlegt aan je collega's van Functioneel Beheer die tevens bij ons bekend zijn als Servicedesk Contactpersoon.

We werken met Servicedesk contactpersonen, zodat er zowel binnen jullie eigen organisatie als bij de Servicedesk duidelijk is wie het aanspreekpunt is in dit soort situaties.
Je bent zelf geen Servicedesk contactpersoon.

Iedere organisatie heeft ook een Contactpersonen Beheerder, deze persoon kan Servicedesk contactpersonen aan- en afmelden: Aanmelden nieuwe servicedesk contactpersoon - hoe doe je dat? | Infoland Community

Neem telefonisch contact op met de Infoland Servicedesk in het geval er geen contactpersonen of beheerder meer bekend zijn voor je organisatie. 


Reageer