Skip to main content
Antwoord

Het toevoegen van een hyperlink in een kaartenbak veld "Type tekst met opmaak" is achteruit gegaan

  • March 25, 2025
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi,

 

In de nieuwe weergave van de kaartenbak kaarten (en ook bij het aanmaken van een nieuwe kaart of het kopiëren van een bestaande kaart) is het toevoegen van een hyperlink in een kaartenbak veld in mijn mening erg achteruit gegaan.

 

Voorheen in de oude weergave van de kaartenbak kwam je bij het gebruik van het knipje link toevoegen uit in de hyperlink wizard, hiermee kon je op een makkelijke manier de link naar items (documenten, kaarten, portalen, meldingen, rapporten, risico's etc.) in Zenya toevoegen:

Oude weergave kaartenbak en Hyperlink Wizard

 

In de nieuwe weergave van de kaartenbak krijg je alleen de morgelijkheid om een URL te plakken. Dit betekend dat je dus een tweede scherm/tabblad moet gebruiken om via de hyperlink maken module een hyperlink te maken, en die weer in het URL veld de plakken, dit kost meer werk.

Nieuwe weergave kaartenbak en hyperlink

 

Wij hebben dus sterk de voorkeur om de oude hyperlink wizard weer terug te brengen

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Dit betreft een bug met nummer 69227
Als je Servicedesk contactpersoon bent, dan kun je deze bug inzien via my.infoland.eu onder Support > Bug overzicht.

Als je organisatie hinder ondervindt van deze bug, dan kun je dat kenbaar maken via de "Melden”-knop bij de bug.
Er wordt dan automatisch een ticket bij onze Servicedesk aangemaakt. Als de bug wordt opgelost, dan wordt je hierover geïnformeerd via het ticket.

4 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • March 25, 2025

Hoi Annette,

In de oude weergave zie ik in een veld van type ‘Tekst met opmaak’ geen knopje om een hyperlink toe te voegen. Kun je aangeven waar je dat knopje eerder had?
 

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Genie
  • March 25, 2025

Hoi Inge, dat ligt aan de instellingen/eigenschappen van je veld. Bij de opties kun je “Hyperlink toestaan”

 

dan krijg je het knopje (bij zowel de oude als de nieuwe weergave) om een hyperlink toe te voegen

 

 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • March 25, 2025

Hoi Annette,

Die optie had ik inderdaad niet aanstaan. Mogelijk gaat het hier dan om een bug, ik ga je vraag daarom doorzetten naar de servicedesk.


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • April 4, 2025

Dit betreft een bug met nummer 69227
Als je Servicedesk contactpersoon bent, dan kun je deze bug inzien via my.infoland.eu onder Support > Bug overzicht.

Als je organisatie hinder ondervindt van deze bug, dan kun je dat kenbaar maken via de "Melden”-knop bij de bug.
Er wordt dan automatisch een ticket bij onze Servicedesk aangemaakt. Als de bug wordt opgelost, dan wordt je hierover geïnformeerd via het ticket.