Skip to main content

Beste allen, 

Ik werk sinds kort met de kaartenbakken om kwaliteitsregistraties te registreren, maar stuit op enkele problemen. Hoe gaan jullie om met het registreren van kwaliteitsregistraties, zoals validaties, interne en externe QC, audits, ….Ik had deze in de kaartenbakken opgelijst met de nodige gegevens en bijlagen, maar zou graag bij het afwerken van een QR kunnen doorsturen naar de leidinggevende om deze te protocolleren en goed te keuren. Is dit via de kaartenbakken mogelijk? Of is er een betere manier om hiermee om te gaan. Ook wanneer hier een verbetermaatregel uit voortkomt, hoe kan ik deze dan allemaal op 1 plek registreren en opvolgen?

Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen, 

vriendelijke groeten

Annelies 

Dag Annelies,

Mijn collega Anneleen Corstjens (CSM) zal contact opnemen met de beheerders van Zenya binnen jullie organisatie.

Zij gaan jou dan verder informeren over de verschillende mogelijkheden om hiermee aan de slag te gaan binnen Zenya.

Met vriendelijke groeten,

Ellen

Beste Ellen, 

Ik heb zelf reeds enige tijd contact met hen, dus je hoeft geen contact met hen op te nemen. Ik hoopte in de community enkele ideeën en ervaringen te bekomen. 

Mijn excuses als dat niet de bedoeling is.

vriendelijke groeten, 

Annelies

Beste Annelies,

Uiteraard is dat prima, de community is daar bij uitstek het geschikte platform voor.

Misschien hebben andere organisaties nog tips voor je.

Reageer