Vraag

Kaartenbak-fiche op formulier

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 1
Badge +7
Ik heb een kaartenbak i.v.m. GDPR voor mijn verwerkingsregister.
Deze kaartenbak bevat 38 velden.
Kan ik op een of andere manier een fiche overzichtelijk zichtbaar maken of afprinten op een formulier waar ik de velden schik zoals ik wil?

5 reacties

Hoi @lwillen ,

Bedoel je dat je een afdruk wilt maken van één kaart uit de kaartenbak?
Dat kun je doen door bij de details van die kaart op de knop 'Afdrukken' in de knoppenbalk te klikken.

De volgorde van de velden kun je aanpassen bij de eigenschappen van de kaartenbak (dat doe je dus voor alle kaarten uit die kaartenbak).
Als je in het overzicht van de kaartenbakken de betreffende kaartenbak selecteert en dan op 'Eigenschappen openen' klikt in de knoppenbalk op tab 'Kaartenbak'.



Op het tabblad 'Velden' kun je daarna de volgorde van de velden wijzigen:

Reputatie 1
Badge +7
bedankt voor het snelle antwoord.

Het is dus niet mogelijk om die velden te importeren in een formulier zodat het overzichtelijk kan geprint worden, niet al de velden onder mekaar maar geschikt op een formulier. Een formulier dat niet enkel deze velden maar ook boven de velden titels bevat zoals in volgende prtscrn


je ziet dat hier "patiëntgegevens in het EPD" de inhoud van het veld "Cat. persoonsgegevens Patiënt" is.
Reputatie 6

Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat de vraag precies is. Ik interpeteer het als: ‘ik wil kunnen bepalen hoe een uitgeprinte kaart eruit ziet’. Klopt dat?

Reputatie 1
Badge +7

Koen,

in de huidige versie van Iprova wordt, bij een afdruk, al de velden die gebruikt worden in de kaartenbak onder mekaar afgeprint.

Zoals je zelf aangeeft wil ik zelf een formulier opstellen waar ik de velden op plaats waar ik ze wil hebben. Bijv. in de printscreen van mijn vorige reactie is “Categoriën van persoonsgegevens in func...” een vast tekstveld en de gegevens “Patiëntgegevens in het EPD” is de inhoud van een veld.

Waar dit allemaal op een formulier wordt afgeprint wil ik zelf bepalen.

Volgens Olivier van Infoland zou dit vanaf een volgende versie mogelijk zijn.

Reputatie 6

Beste @lwillen,

 

Het is me nog steeds niet duidelijk wat je bedoeld met formulier, want dat is binnen iProva ook echt een entiteit. Hoe ik het nu lees is: je wilt aan kunnen geven hoe een kaart eruit ziet als deze geprint wordt?

 

Als dat zo is, is dat niet iets dat ik voorzie in de backlog.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring