Beantwoord

Kan er een rapport worden gemaakt van een kaartenbak?

  • 19 May 2022
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Badge +5

Wij hebben een kaartenbak met een overzicht van presentaties en aanwezigen. Per jaar moet er per medewerker bekeken worden hoeveel daarvan is bijgewoond. Kunnen we daar een uitdraai van maken?

Het is wel mogelijk te filteren op persoon, maar dat geeft nog niet het complete overzicht wat we graag willen zien.

Mvg, Roka

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 19 May 2022, 16:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Er bestaat geen rapportage onderdeel voor kaartenbakken. Je kunt wel een export naar excel doen. Als je zorgt dat alle kolommen die je nodig hebt in je lijst staan voordat je exporteert heb je alle gegevens die je nodig hebt. Wellicht heb je nog wat excel manipulatie nodig om er precies het overzicht uit te krijgen dat je wenst, dus het is niet de ideale oplossing.

Reputatie 5
Badge +6

@R. Overes 

Dag Roka, het gebruik van kaartenbak voor het registreren van aanwezigheden vind ik een interessante toepassing van de kaartenbak.

Mag ik zo vrij zijn even te vragen hoe je dit hebt ingericht?  Hoe wordt de kaartenbak gevuld, hiermee bedoel ik, doen jullie dit door de info rechtstreeks in te geven via kaarten in de kaartenbak of gebruik je hiervoor een andere module van Zenya?

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring