Skip to main content

Goede dag

Maakt iemand al gebruik van Zenya voor de periodieke controles arbeidsmiddelen, bv in de kaartenbak?

Ik ben erg benieuwd of we Zenya hiervoor zouden kunnen gebruiken?

Ik hoor het graag

Monique Clarijs

Dag Monique,

Zenya CHECK kan hier zeker voor gebruikt worden in combinatie met kaartenbakken en taakschema’s.

Je start dan eerst met het aanmaken van een kaartenbak voor de arbeidsmiddelen waarna je een vragenlijst opstelt van het type ‘Kaart uit kaartenbak’. Op basis van taakschema’s kan je daarna de periodieke controles automatisch laten versturen naar diegenen die ze dienen uit te voeren.

Veel succes!

Met vriendelijke groeten,

Ellen

Beste,

Is er dan ook een mogelijkheid om te rapporteren over de checks via de module rapportagen en diagrammen op het dashboard? 

Moet ik hiervoor deze vragen opnemen in een kader? 

Het zou handig zijn als we de controle regelmatig kunnen nakijken ifv verdere planning en opvolging. 

Vriendelijke groet,

Peter

Dag Peter,

Men heeft inderdaad verschillende mogelijkheden om hierover te rapporteren nl. een aantal rapporten zijn beschikbaar bij de vragenlijst zelf. Daarnaast kan men ook werken met ‘Vraag score rapporten’ (via ‘Rapportage’) waarbij men kan rapporteren over vragenlijsten, labels of kaders.

Aan jullie dus de keuze hoe jullie je vragen in een vragenlijst willen gebruiken. Dit kan inderdaad via een kader maar evengoed kan je de vragen zelf toevoegen in uw vragenlijst.

Eventueel kunnen we dit één van de volgende consultancy afspraken samen bekijken.

Veel succes!

Ellen

Reageer