Skip to main content
Beantwoord

Melding bij het plaatsen van een verzoek tot wijziging bij de kaartenbak

  • June 2, 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij het insturen van een verzoek tot wijziging bij een kaart in de kaartenbak krijg ik geen melding. Ik kan wel zien dat de betreffende kaart aandacht vereist, maar alleen in het overzicht van de kaarten zelf. Ik ontvang geen notificatie. Kan ik dat instellen? Ik ben zelf de kaartenbakbeheerder.

 

Antwoord op het topic Job Kramer

Ja, dat is mogelijk. Ga bij je gebruikersmenu (linksboven) naar abonnementen:
 

 

2 reacties

  • Niet actieve gebruiker
  • Antwoord
  • June 2, 2022

Ja, dat is mogelijk. Ga bij je gebruikersmenu (linksboven) naar abonnementen:
 

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ontdekker
  • June 7, 2022

Bedankt Job!