Beantwoord

Melding koppelen aan kaartenbak (tabblad meldingen is leeg)

  • 28 September 2023
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Badge +2

Hallo, 

Wij willen graag een kaartenbak vullen met meldingen. Nu is dit gelukt qua velden etc. alleen lijkt het alsof de melding niet echt gekoppeld is. Onder het tabblad meldingen staat niks ingevuld en ook staat bovenin geen actie mogelijk. 

We hebben in de workflow ingesteld dat er van de melding automatisch een kaart wordt aangemaakt. Wie weet wat wij verkeerd doen of wat wij over het hoofd zien.

Alvast bedankt! 

Sanne van der Wal 

icon

Antwoord op het topic Niels W 29 September 2023, 09:50

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +2

Nog een kleine aanvulling, wij kunnen vanuit de melding wel naar de gekoppelde kaartenbak maar niet andersom. Dat laatste zou voor ons juist wenselijk zijn. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Sanne,

Als je inderdaad een kaart laat aanmaken vanuit een melding, dan wordt er gewoon een nieuwe kaart aangemaakt maar deze zal dan niet gekoppeld worden aan de melding. 

De enige manier om deze koppeling wel te maken is door van te voren de (melding) kaarten aan te maken in de kaartenbak, en vervolgens op het meldformulier een kaartenbak veld te zetten waar je dan de kaart die je net hebt aangemaakt kan selecteren. 

Mag ik vragen waarom je dit wil? Het lijkt mij namelijk nogal omslachtig om je meldingen in een kaartenbak te zetten.

 

Badge +2

@Niels W dankjewel voor je reactie! Het is voor mij duidelijk. De meldingen niet in een kaartenbak is ook geen probleem, wij wilde eigenlijk een klein experimentje doen door de meldingen vanuit ons verbeterformulier in een kaartenbak te zetten. Dit zodat alle verbetervoorstellen vanuit ons team daar netjes onder elkaar staan en voor iedereen (met rechten) zichtbaar. Maar dit kan natuurlijk ook gewoon bij meldingen dus dan gaan we gewoon daarvoor. 

Reputatie 2
Badge +3

Ah, duidelijk. De kaartenbak zou hier inderdaad wel een mooi overzicht van kunnen geven. Wellicht zou je een nieuw publiek filter kunnen aanmaken om dit overzicht ook in de meldingen module weer te geven?

Badge +2

@Niels W Dat was inderdaad ook mijn idee, ik ga dat instellen! Dankjewel voor het meedenken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring