Vraag

Notificatie op datumveld op kaart mogelijk?

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Badge +2

Wij gebruiken onze kaartenbak voor de registratie van dossiers van de overheid. Deze moeten minstens 1x per 5 jaar door ons aan een herbeoordeling worden onderworpen. Soms gebeurt dit vaker, bij dossiers die veel gebruikt worden, maar soms duurt het ook echt wel 5 jaar. 

In de kaart van een dossier willen we graag registreren wanneer de laatste herbeoordeling is geweest en eigenlijk zouden we graag een notificatie ontvangen als deze datum de termijn van 5 jaar nadert. Dit is op dit moment niet mogelijk in de kaartenbak volgens mij. Mijn vraag is eigenlijk: is er een manier waarop we dit wel mogelijk kunnen maken? We hebben gedacht aan een taakschema, maar omdat de teller voor 5 jaar gaat lopen op het moment dat je een nieuwe datum invult had ik het idee dat dit ook nog mogelijk was. 


2 reacties

Hallo @Karin de Cock ,

Als ik je case lees denk ik direct aan de module 'Documenten’; voor documentbeheer. Waarin een aantal functionaliteiten die je wenst standaard bestaan. Namelijk een termijn er aan kunnen hangen zodat je een notificatie x tijd van tevoren krijgt. Eerder is ook mogelijk uiteraard, dat bepaal je dan zelf.

De kaartenbak is wellicht te gebruiken om dossiers ‘te bundelen’ zodat je in 1 kaart alle dossiers bij elkaar hebt die over een en hetzelfde gaan.

Badge +2

Beste @Kelly de Jong ,

Dank voor je reactie. Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat we de dossiers in de module Documenten opnemen. Dit is echter geen echte optie, omdat dit zou inhouden dat we een pdf moeten maken van wat er in de kaartenbak staat en dit dan als document weer in een andere module moeten zetten. Behalve dat dit omslachtig en foutgevoelig is, is het ook niet volgens het beleid in onze organisatie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring