Skip to main content

DIGITAAL VERWERVINGSPROCES: VAN MEDISCH APPARAAT TOT BUREAUSTOEL 

Tijdens de gebruikersdag van 2018 hebben een aantal klanten tijdens de parallelsessies hun kennis en ervaring gedeeld. 
Twee van deze gastsprekers waren Nicole van der Meulen (Kwaliteitsadviseur) en Marlies Overvelde (Hoofd Medische Technologie / Klinisch Fysicus) van Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Onderwerp van de presentatie
In het verleden verliep de verwerving van medische technologie bij ziekenhuis de Gelderse Vallei traag en aanschafdossiers waren niet altijd compleet. Dit riep vragen op als: wat moet er nu wel gebeuren en wat niet? En wie moet wat dan doen? Twee belangrijke vragen die ervoor gezorgd hebben dat het bestaande proces kritisch is bekeken, geoptimaliseerd en uiteindelijk is geautomatiseerd in iTask.

Benieuwd hoe ze dit proces projectmatig hebben aangepakt en wat de voordelen en beperkingen zijn? Download dan hieronder de presentatie van Nicole & Marlies.

Beste,


Wij zijn bezig met het ontwikkelen van de invoering medische hulpmiddelen in iProva. Heeft iemand hiervan voorbeelden voor ons die wij mogen inzien/gebruiken?





We gebruiken bewust de term invoering, dit omvat zowel verwerving als implementatie, verwerving is dan t/m bestellen en implementatie is van bestelling t/m vrijgave voor gebruik, we zijn benieuwd tot welke stap andere ziekenhuizen het hebben ingericht.





Heeft iemand het productdossier zoals benoemd in het convenant medische technologie ook (deels) vormgegeven in iProva?





Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,


Armanda Heijneman


Bernadette Buijck- van Waes


Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen

Reageer